Daug kam „TikTok“ labai primena „Instagram Stories“, „Snapchat“ ir kitas panašių funkcionalumų turinčias aplikacijas. Ir nors gali atrodyti, kad „TikTok“ užpildo kažkada veikusios aplikacijos „Vine“ paliktą tuštumą, yra ne visai taip.

Pažiūrėkime į skaičius. Didelę gausą funkcijų turinti „TikTok“ aplikacija šiuo metu yra populiariausia pagal parsisiuntimų kiekį pasaulyje. Šių metų kovo mėn. duomenimis, tinklas jau turi apie 1 milijardą vartotojų pasaulyje. Iš jų – 800 milijonų bent kartą prie aplikacijos prisijungė per mėnesį – t. y. buvo aktyvūs.

Pagrindinės metrikos, kurios matuoja profilio dydį socialiniame tinkle, yra video peržiūros, sekėjų skaičius ir bendras profilio turinio „like“ skaičius. Populiariausi prekių ženklų ir influencerių profiliai „TikTok“ yra iš JAV, Indijos ir Kinijos (beje, Kinijoje „TikTok“ vadinasi kitaip – „Douyin“).

Daugiausia sekėjų turinti lietuvė yra makiažo specialistė @powerpuffmoniq, turinti net 1,7 milijono sekėjų, 22,9 milijono „like“, o populiariausias jos video yra sulaukęs net 27,3 milijono peržiūrų!

„The Telegraph“ paskaičiavo, kad vidutiniškai „TikTok“ influenceriai, kurie turi bent 2,5 milijono sekėjų, vieną savo įrašą parduodą už 600–1000 dolerių, o tuo tarpu „Instagram“ influenceriui kas 10 000–20 000 tūkst. sekėjų sumokėsite papildomai 100–200 dolerių.

Kokios galimybės šiuo metu reklamuotis „TikTok“? „TikTok Ads“ šiuo metu yra dar besikuriančioje testavimo fazėje, tačiau reklamos specialistai jau gali naudoti reklamos platformos beta versiją. Minimalus kampanijos biudžetas turi būti ne mažesnis nei 500 dolerių, o minimali vienos reklamos kaina yra nuo 50 dolerių. Vadinasi, kad vienoje kampanijoje gali būti daugiausiai 10 skirtingų reklamų.

Per „TikTok“ reklamas savo vartotojus galėsite nukreipti tiesiai į savo interneto puslapį. Jeigu reklamuojate aplikaciją – į „App Store“ ar „Google Play“. Taip pat galėsite reklamuoti savo „hashtag“ iššūkį tikslinei auditorijai socialiniame tinkle.

Pabaigai reikėtų pažymėti, kad net 66 proc. „TikTok“ vartotojų pasaulyje yra jaunesni nei 30 metų, o 41 proc. yra 16–24 metų amžiaus jaunimas. Taigi, jeigu jūsų prekės ženklo tikslinė auditorija yra nuo 13 iki 30 metų, jūsų prekės ženklas tikrai turėtų rimtai pagalvoti apie „TikTok“ paskyrą, jeigu tokios dar neturi.