„Organizuojame baidarių žygį – pusė darbuotojų net nesvarsto dalyvauti“, „darėme dieną su augintiniu, dalis darbuotojų neprisijungė prie iniciatyvos“, „na tas finansų skyrius niekada mūsų idėjų nepalaiko ir dalyvauti bendruose renginiuose nenori“ – tokias problemas aš išgirdau vedamuose mokymuose apie vidinę komunikaciją. Susirinkusios dalyvės pažymėjo, kad viena aš pagrindinių priežasčių, paskatinusių dalyvauti mokymuose – rasti sprendimą, kaip didinti darbuotojų įsitraukimą.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360