„The Body Shop“ kompanija jau turėjo specialų skyrių, atsakingą už aktyvizmo klausimus, tačiau dabar nusprendė, kad į juos turi kur kas labiau susitelkti.

„Viena iš mūsų misijų yra paversti „The Body Shop“ parduotuves aktyvistų centrais. Žmonės mėgsta žmones – tokia ta žmogiškoji prigimtis – o mes norime būti bendruomenės dalimi. Šiuo metu dedame visas pastangas įgyvendinti šią misiją“, – portalui „MarketingWeek“ sakė „The Body Shop“ globalaus aktyvizmo skyriaus vadovė Jessie Macneil-Brown.

Ar šis žingsnis – nuoširdus noras labiau įsitraukti į visuomenės problemų sprendimą, ar tiesiog bandymas gelbėti verslą? Naujausia statistika rodo, kad 2018 m. gruodžio „The Body Shop“ pardavimai buvo žemiausi per pastarąjį dešimtmetį, tad kompanija ieško būdų, kaip pagerinti šią situaciją.

Kalbėdami apie aktyvizmą „The Body Shop“ neapsiriboja vienu klausimu: prekės ženklas nori būti aktyvus klimato kaitos, ekologijos, produktų išbandymo su gyvūnais, lyčių lygybės ir kitais klausimais. Tiesa, moterų teisėms dedamas kur kas stipresnis akcentas. „Mes manome, kad galime užimti poziciją kalbėdami apie moterų teises, nes mes labai aktyviai veiksime lyčių lygybės klausimais ir būsime tikras feministinis prekės ženklas“, – komentavo J. Macneil-Brown.

„The Body Shop“ atstovai teigia norintys, kad jų siunčiamos žinutės neapsiribotų vien parduotuvėmis ir pasiektų daugiau žmonių, bet pradėti nori būtent čia, tad jie kviečia norinčius prisijungti į čia vykstančius aktyvistų mokymus.

„The Body Shop“ jau turi patirties kaip dirbti panašiais klausimais: jie buvo vieni iš aktyviausiai užsiėmusiu lobizmu prekės ženklų, kurių pastangomis 2013 m. Europos Sąjungoje buvo uždrausti bandymai su gyvūnais kuriant kosmetikos gaminius. Tiesa, tuo metu jiems buvo sunku įtikinti vartotojus savo nuoširdumu, nes „The Body Shop“ priklausė „L`Oreal“, iki tol nevengusiai tokių bandymų.

2017 m. „L`Oreal“ pardavė „The Body Shop“ brazilų kompanijai „Natura“, o tai jiems leido vėl sugrįžti prie anksčiau keltų klausimų.

„Kadangi turime naujus savininkus, taip pat matome pasaulyje įvykusius pokyčius, norėjome pasižiūrėti, ar mūsų prekės ženklui taip pat reikia pokyčių ir kokių vaidmenį galime atlikti visuomenėje? Jautėme, kad ilgą laiką nekėlėme sau šių klausimų, o turėdami naujus savininkus norime kartu sukurti kažką naujo“, – teigė J. Macneil-Brown.