Šią vasarą didelė dalis Lietuvos gyventojų keliaus ir ilsėsis ne užsienyje, o darbas prie jūros, sodyboje ar namuose jau tapo įprasta įmonių kultūros dalimi. Todėl „Telia“ pradeda didžiulio biudžeto reklamos kampaniją, kuria kviečia visus iš naujo perkurti savo namų sąvoką, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Lietuvos dydžio namams“ – tokiu šūkiu bendrovė pasitinka vasaros sezoną ir ekranuose startuoja su nauja rinkodaros kampanija. Jos pagrindinė herojė yra Lietuva.

„Jei per karantiną visus gyventojus kvietėme likti namuose, tai jam pasibaigus savo pagrindinės žinutės nekeičiame – ir toliau raginame likti namuose, tik jų ribas šiltuoju metų laiku išplečiame. Juk šią vasarą populiariausia visų atostogų kryptis bus Lietuva. Tai – galimybė iš naujo įvertinti, kiek visko daug įdomaus, vertingo turime savo kieme, o kai kokybiškos ryšio paslaugos pasiekiamos visoje Lietuvoje, nebėra skirtumo, ar sėdėti ir žiūrėti televiziją ant sofos, ar ant šieno kupetos, ar dirbti biuro kėdėje, ar hamake savo sodyboje“, – naują kampaniją pristato Vaida Jurkonienė, „Telia“ rinkodaros vadovė.

Pasak jos, taip tęsiama prieš metus pasirinkta bendrovės komunikacijos kryptis, jog žmonėms svarbiausia yra ne pačios technologijos, o tai, ką su jomis galima patirti gyvenime – šiuo atveju namų erdvę išplėsti iki visos Lietuvos.

Reklaminis klipas, kuriame apjungiamas natūralumas, skandinaviškas subtilumas ir smagios humoro detalės, filmuotas Lietuvoje. Idėjai įgyvendinti prireikė įvairių lokacijų – nuo Šventosios iki Molėtų. Klipe atspindimos įvairios situacijos, taikliai dekonstruojančios didelių namų perspektyvą – smagiai ir artimai. Idėjos autoriai – agentūra „Milk“, režisierius – Titas Sūdžius, gamybos kompanija – „Some Films“.

„Telia“ plėsdama namų sąvoką iki visos Lietuvos, taip pat drąsiai transformuoja ir biuro sąvoką – Vilniuje antradienį atidarytas pirmasis Lietuvoje lauko biuras, o penktadienį Palangoje „3O – Out of Office“ bendradarbystės erdvėje „Kablyje“ atidaro „Telia“ darbo ir laisvalaikio erdvę.

M360