Telekomunikacijų bendrovės „Telia“ komunikacijos paslaugų konkursą laimėjo ir iki šiol su ja dirbusi agentūra „Fabula Hill + Knowlton Strategies“. Kai kurios konkurse taip pat dalyvavusios agentūros svarsto, kad šis rezultatas galėjo būti nuspėtas jau iš anksto. Tiek pati „Telia“, tiek laimėjusi agentūra tai griežtai neigia.

Tai, kad nugalėtojas jau išrinktas, M360 patvirtino „Telia“ atstovas žiniasklaidai Audrius Stasiulaitis. Pasak jo, šiuo metu derinamos sutarties detalės: planuojama, kad bendradarbiavimas truks dvejus metus, su galimybe sutartį pratęsti dar vieneriems metams.

Kiek dar agentūrų dalyvavo konkurse, neatskleidžiama.

Kol konkurso nugalėtojas dar nebuvo paskelbtas, rinkoje buvo girdima spėliojimų, kad konkurso nugalėtojas jau buvo aiškus iš anksto.

„Kai „Telia“ paskelbė komunikacijos paslaugų konkursą, tokią jo baigtį ir prognozavome. Nepaisant to, esame dėkingi „Telia“ komandai už kvietimą dalyvauti – šiais metais kasmetiniuose Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ buvome pripažinti geriausia Lietuvos agentūra, todėl šis konkursas buvo puiki proga pristatyti savo stiprybes vienai didžiausių Lietuvos telekomunikacijos bendrovių“, – sakė vienos iš dalyvavusių agentūrų „Idea Prima“ vadovas Paulius Tamulionis.

Konkurse taip pat dalyvavusios agentūros „INK Agency“ direktorė Julija Jermakova pastebėjo, kad „Telia“ yra vienas iš Lietuvos verslo lyderių, kuris diktuoja taisykles ir rodo pavyzdį kitiems. Todėl, pasak jos, iš šios kompanijos tikimasi itin atsakingo ir etiško elgesio.

„Šiais metais nusprendėme dalyvauti, nes pats konkurso organizavimas mums pasirodė skaidresnis nei prieš dvejus metus, kai visa rinka atsisakė dalyvauti dėl įtarimų, kad „jau žinomas“ laimėtojas. Vertiname ir gautą grįžtamąjį ryšį apie „INK agency“ pasirodymą konkurse bei padėką už įdėtas pastangas. Tai puikus pavyzdys visiems tokio lygio konkurso organizatoriams. Bet akivaizdu, kad visa komunikacijos rinka šį kartą tikėjosi pokyčių. Dabartinis sprendimas, manau, daugeliui galėjo tik patvirtinti senesnius įtarimus, kad sprendimas galėjo būti priimtas iki konkurso. Kiek supratau, sutartis yra dvejiems metams, bet tikėtina, kad entuziazmo dalyvauti kitame konkurse iš rinkos laukti neverta“, – sakė J. Jermakova.

Dar viena dalyvavusi agentūra „Agency 1323“. Jos vadovaujanti partnerė Rita Saunorytė Norutienė teigė apmaudo dėl nelaimėto konkurso tikrai nejaučianti. „Sakyčiau, kad konkursas vyko sklandžiai: buvo užduotis, buvo pristatymas, kokiais kriterijais rėmėsi ir vertino, o tai jau „Telios“ vidaus politikos klausimas. Bent mes dalyvavome pilna koja, ne tam kad dalyvautume, o kaip bet kuriame konkurse, o pati „Telia“ sprendė, ką pasirinkti. Turėjome su jais labai sėkmingą pokalbį, pristatymą, radome gerą tarpusavio kalbą, tad žiūrime kaip į investiciją, galimybę pristatyti agentūros galimybes ir požiūrį į jų veiklą“, – kalbėjo ji.

Konkurse taip pat planavo dalyvauti agentūra „Gravitas Partners“, tačiau, pasak jos partnerės Rūtos Diržanauskaitės Kanopkienės, galiausiai jie net nepateikė pasiūlymo, nes nusprendė sutelkti jėgas į kitą tuo metu vykusį konkursą.

A. Stasiulaitis versiją, kad nugalėtojai iš anksto buvo žinomi, griežtai neigia. „Visas konkurse dalyvavusias agentūras vertinome vienodai rimtai ir nuosekliai, be jokių išankstinių nusistatymų. Konkursą darėme tam, kad pasižiūrėtume, kokie yra pajėgumai rinkoje“, – sakė jis, pridurdamas, kad viskas priklausė tik nuo pačių agentūrų pasiruošimo ir pateiktų užduočių įgyvendinimo.

„Manau, kad laikai, kuomet agentūros ir klientai gaišta daug savo brangių valandų konkursams dėl akių jau gana seniai praėjo. Bent jau mes tokių savo klientų rate neturime. „Telios“ konkursui ruošėmės taip pat atsakingai ir stipriai, kaip ir dirbame su jais kiekvieną dieną. Todėl ir laimėjome. Žinau, kad pralaimėjusiems ir neturintiems jokios patirties telekomunikacijų sektoriuje žaidėjams sunku pripažinti, kad laimi geriausi. Deja, bet taip yra“, – komentavo „Fabulos“ vykdomoji direktorė Raminta Rimkienė.

M360