Telekomunikacijų bendrovė „Telia“ skelbia kalėdinės kampanijos startą ir pristato reklaminį klipą, kuriame galima išvysti ir žinomą atlikėją Mantą Jankavičių. Šventinis klipas vaizduoja kitokią dažnai idealizuojamo muzikantų gyvenimo pusę, kai šventę tenka kurti ne prie namų židinio, o klausytojų pilnose salėse. Visgi net ir atskirai praleistos Kalėdos gali būti džiaugsmingos, o telefonu ištartas „aš tave myliu“ – geriausia dovana, panaikinanti bet kokį atstumą, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Paskutiniai keleri metai nestokojo įtampos ir iššūkių, tad žvelgdami į sparčiai artėjančias gražiausias metų šventes norėjome akcentuoti tai, kas iš tiesų svarbu – sveikus ir laimingus artimuosius, galimybę būti kartu, pasikalbėti, puoselėti tvirtus ryšius. Taip pat suprantame, kad daugybės profesijų atstovai per šventes neturi galimybės su artimaisiais susiburti prie vieno stalo, tačiau tai nėra kliūtis išreikšti meilę. Technologijos leidžia mums dovanoti daug ką keičiančius žodžius „aš tave myliu“ nepriklausomai nuo vietos“, – sako „Telia“ rinkodaros vadovė Vaida Jurkonienė.

„Telia“ klipe dainininko M. Jankavičiaus įkūnijamas veikėjas Kalėdas sutinka koncertuodamas, tačiau jo neapleidžia mintys apie namuose likusią šeimą. Kaip per Kalėdas, taip ir įprastu laikotarpiu, per darbą ar veiklas neturime laiko pabendrauti su pačiais artimiausiais žmonėmis. Todėl kalėdinėje istorijoje vienas kito telefonu nepagaunantys tėvas ir dukra galiausiai susitinka ant scenos prieš koncertą – jis, kaip žinomas atlikėjas ir ji, tiesiogiai telefonu dainą tėčiui skirianti dukra. Tai – momentas, kurio tiesiog negalima atidėti.

Reklamos kūrėjams vadovavęs agentūros „Milk“ kūrybos vadovas Rimantas Stanevičius pasakoja, kad galvojant apie profesijų atstovus, kurie aukoja savo šventes su šeima, visų pirma prisimenami pardavėjai, medikai, ugniagesiai, kariai, jūrininkai, pilotai, o muzikantai dažnai lieka nuošalyje.

„Pramogų industrijos atstovus pamiršti gana lengva, juk iš pirmo žvilgsnio gyvenimas scenoje yra spindintis. Tačiau šventinis laikotarpis jiems yra pats darbymetis, o sprendimą dirbti ar būti su šeima diktuoja ir praėjęs sudėtingas pandemijos laikotarpis, ir vis garsiau aptarinėjama ekonominė situacija. Tokia įžvalga paskatino sukurti tėčio muzikanto ir dukros istoriją, kurioje mobilusis ryšys gal ir nepakeičia buvimo šalia, tačiau būti ten, kur turi būti, o svarbiausia – būti kartu – tikrai padeda“, – sako R. Stanevičius.

Klipą įgyvendino reklamos gamybos kompanija „Some Films“ kartu su garsiu vokiečių režisieriumi Axeliu Laubscheriu, pelniusiu ne vieną tarptautinį apdovanojimą, tarp jų – ir tris Kanų liūtus. Šis režisierius prisidėjo ir prie praėjusių metų „Telia“ kalėdinio klipo „Kaimynai“, pelniusio auksą „Baltic Best“ apdovanojimuose ir nominuoto prestižiniam Jungtinių Amerikos Valstijų „Art Directors Club“ (ADC) apdovanojimui už režisūrą/režisieriaus darbą.

M360