Televizijos kanalas „Delfi TV“ sėkmingai plečia savo žiūrovų ratą. Lyginant 2020 ir 2021 metus matyti, kad šio kanalo auditorija augo beveik trečdaliu, reitingas – 50 proc., auditorijos dalis pagal žiūrėtą laiką tarp visų kanalų – daugiau nei 70 proc.

Tyrimų bendrovė „Kantar“ į savo atliekamą TV metrų tyrimą „Delfi TV“ įtraukė ir jos rezultatus pradėjo matuoti 2020 m. kovą.

„Kantar“ duomenys rodo, kad, lyginant 2020 ir 2021 metų rezultatus, naujojo kanalo „Delfi TV“ pasiekiama auditorija augo kone trečdaliu, iki daugiau nei 160 tūkst. žiūrovų kasdien, ir daugiau nei 900 tūkstančių per mėnesį. Vidutinė auditorija (reitingas) augo 50 proc., o auditorijos dalis pagal žiūrėtą laiką tarp visų kanalų – daugiau nei 70 proc.

„Džiaugiamės, kad gana pripildytoje ir labai inertiškoje TV rinkoje, kur žiūrovo įpročiai yra lėtai kintantys, visiškai naujam kanalui „Delfi TV“ pavyksta išlaikyti ir pamažu auginti savo pasiekiamą auditoriją. Tuo labiau, kad tokius rezultatus matome dabar, kai po dėl pandemijos metu buvusių suvaržymų ir jų metu išaugusio bendro televizijos žiūrėjimo, jis vėl yra pradėjęs mažėti. Būdami internetine televizija nebijome atnešti į TV ekranus mažiau įprastus, „nenupudruotus“ internetinius formatus, kuriuos gerai vertina ir žiūrovai, kaip, pavyzdžiui, žiūrovų pamėgtos Aurimo Valujavičiaus kelionės, ar automanams skirta laida „Automobilis už 0 Eurų“, – sako Delfi video vadovas Arturas Paknys.

Arturas Paknys
Arturas Paknys
© DELFI / Domantas Pipas

„Delfi TV“ siūlo tiek informacines, tiek pramogines laidas. „Negalime nepaminėti kasdienių žinių bei aktualijų laidų „Delfi rytas“, „Delfi diena“, „Iš esmės“. Kiekvieną darbo dieną žiūrovai gali pradėti su laida „Delfi rytas“, kurią veda Kristina Ciparytė ir Dalia Vaitkutė-Šiaulienė, kurios su įdomiausiais svečiais aptars įdomias temas ir padės pasikrauti geros nuotaikos. Popiet – „Delfi diena“ su Kristina Pocyte ir Greta Klimkaite, kurioje aptariami aktualiausi Lietuvos ir pasaulio įvykiai. Vakarop laidoje „Iš esmės“ verda aštrios ir netikėtos diskusijos su politologais, ekonomistais, politikais, verslininkais ir kitais savo srities specialistais. Laidą veda žurnalistai Daiva Žeimytė-Bilienė, Aurimas Perednis, taip pat K. Pocytė ir G. Klimkaitė“, – pasakoja A. Paknys.

Iš pramoginių laidų žiūrovai jau įvertino laidas „Orijaus kelionės“, „Kasdienybės herojai“, „Gimę ne Lietuvoje“, „Jūs rimtai?“, „Kaip pas žmones“. Delfi taip pat daug dėmesio skiria tvarumo temoms, kurios yra aptariamos laidoje „Ateities karta“. Itin didelio susidomėjimo sulaukia išskirtinė Dailiaus Dargio medžiaga „Kriminalinė Lietuvos zona“.

„Naujienų žiūrovams siūlysime ir toliau – jau sausį startuoja projektas „Gyvenimas inkile“, pasakojantis apie tai, kaip darbas prie vilkiko vairo tampa gyvenimu: čia kiekviena diena įdomi ir kupina nuotykių. Laidoje „Egzotiniai keliai“ žiūrovai keliaus kartu su patyrusiu keliautoju Algirdu Morkūnu, kuris aktyviai keliauja nuo 2008 m. ir jau yra aplankęs daugiau nei 50 pasaulio šalių. Laidose pamatysite, kaip atrodo egzotinės šalys keliautojo akimis, sužinosite, ką valgo ir kuo gyvena vietiniai, kartu patirsite neišdildomų kelionių įspūdžių. Taip pat laukia naujas A. Valujavičiaus nuotykis „Dviračiais per Indonezijos džiungles“, – atskleidžia A. Paknys.

„Delfi TV“ – nemokamas televizijos kanalas, pasiekiamas visos Lietuvos gyventojams.

M360