Telekomunikacijų sektoriuje užvirė aistros. Bendrovės „Bitė Lietuva“ ir „Telia“ kreipėsi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT), kad ji įpareigotų „Tele2“ sustabdyti vykstančią plataus masto kampaniją „Nr. 1 internetas Lietuvoje. Plačiausiai veikiantis tinklas šalyje“ ir imtųsi teisinių priemonių dėl vartotojų klaidinimo. Jaunius Špakauskas, „Bitė Lietuva“ korporatyvinės komunikacijos vadovas sako, kad jį pribloškė pažeidimo įžūlumas ir reklamoje skelbiamą teiginį vadina visiška nesąmone. Vaida Jurkonienė, „Telia“ rinkodaros vadovė, ironizuoja, kad tai būtų tas pats, kaip geriausiu vadinti automobilį, važiuojantį tik antru bėgiu. Tuo tarpu „Tele2“ tikina, kad nieko klaidinančio reklamoje nėra – esą konkurentams tiesiog nėra lengva pripažinti jų laimėjimą.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360