„Visada sunku skirtis, net jei skiriesi su verslo partneriu. Ypač, kai su tuo partneriu dirbi 8+ metų. Ypač, kai jis ir yra būtent partneris, o ne paslaugos tiekėjas”, - savo feisbuko paskyroje rašo „Tele2” korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas, girdamas agentūrą už geras idėjas ir teisingą požiūrį tiek į darbą, tiek į klientą. Visgi, tuo pačiu jis pranešė ieškantis naujos agentūros. Kokios buvo tokio sprendimo priežastys A. Baranauskas nekomentuoja.

Agentūros „Fabula” valdybos pirmininkas Mykolas Katkus reaguodamas į šį įrašą atsakė pavydintis tiems, kuriems teks dirbti su „Tele2”. „Pirmiausia, aišku, pavyzdžiu šampano ir restoranų, bet pavydžiu ir proto bei iššūkių, kurių jie nuolat prisigalvodavo. Pavydžiu ir sėkmės – „Tele2” komanda dažnai pasiekia savo užsibrėžtų rezultatų ir todėl dirbti su jais visada labai malonu - sunkų darbą seka užtarnautas rezultatas”, – rašo jis savo paskyroje.

Gruodžio pabaigoje „Tele2” taip pat pranešė keičianti žiniasklaidos planavimo partnerius. Nauju partneriu tapo bendrovė „Carat Lietuva“, priklausanti tarptautiniam tinklui „Dentsu Aegis Network“, kuri pakeitė prieš tai nuo 2010 m. su įmone dirbusią „Inspired UM”.