Antradienį startavo telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ kalėdinė kampanija. Šįkart reklamos serialo „La Familia“ veiksmas pirmą kartą vyksta Lietuvoje – vietoje Laplandijos į čia netyčia atvykę herojai keliauja po sniego stokojantį Vilnių, važinėjasi kalėdiniu traukinuku, apsilanko Santariškėse ir net sutinka atlikėją Saulių Prūsaitį.

Šiuos serialo „La Familia“ herojų nuotykius ir Santos (liet. Kalėdų Senelio) paieškas lydi įvairūs išskirtinai lietuviškosios kultūros simboliai: Gedimino pilis, krepšinio rinktinė, šakočiai ir Neries „vamzdis“.

„Kalėdos – tai žmones per šeimą, tradicijas, kultūrinius įpročius jungiantis laikotarpis. Apie Lietuvą norėjome kalbėti pozityviai, atskleisti jos unikalumą svetimšalių akimis ir parodyti, kad didžiąsias metų šventes čia sutikti yra ne mažiau smagu nei Laplandijoje“, – pranešime žiniasklaidai sakė „Tele2“ rinkodaros vadovas Mindaugas Savickas.

Reklaminio klipo veiksmas prasideda nesusipratimu: restorano šefas Tonis nusprendžia šeimos nariams padaryti kalėdinę staigmeną ir padovanoti kelionę į Laplandiją, tačiau per klaidą nuperka bilietus į Lietuvą. Čia atvykusi šeima neatsisako savo planų ieškoti Santos – todėl keliauja iki pat, svetimšalių įsivaizdavimu, jo miestelio – Santariškių, kur susipažįsta su atlikėju S. Prūsaičiu.

„Šis klipas išskirtinis tuo, jog parodome Lietuvą šiek tiek kitaip – užsieniečių, kurie galvojo vykstantys į Laplandiją, akimis. Išvydę savo šalį ir jos kalėdines tradicijas naujai, ir mes patys iš naujo galime pasidžiaugti, įvertinti tai, kas daugeliui šiandien atrodo įprasta ar net pabodę“, – teigė Dominykas Žilėnas, šventinę „Tele2“ reklamą kūrusios agentūros „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos vadovas.

Anot M. Savicko, planuojamas ir serialo „La Familia“ herojų nuotykių Lietuvoje tęsinys – jie čia keliaus visos „Tele2“ kalėdinės kampanijos metu, kuri įprastai trunka iki sausio.

„Tele2“ kalėdinėje reklamoje – į Lietuvą atvykusi „La Familia“ ir Saulius Prūsaitis
© Organizacijos nuotr.


Tyrimus atliekančios bendrovės „Synopticom Ad Research“ duomenimis, pirmąjį šių metų pusmetį labiausiai įsiminusios ir patikusios reklamos titulas priklauso būtent „La Familia“ reklamai – tiksliau, jos serijai, kurioje atsiranda naujo darbuotojo prancūzo linija.

Savo ruožtu tos pačios bendrovės duomenimis, praėjusiais metais iš 10 labiausiai įsiminusių reklamų net 6 priklausė „Tele2“ prekių ženklui, o pirmoji vieta – taip pat atiteko „La Familia“ serijai.

M360