„Dirbame dinamiškoje rinkoje, kurioje ypatingai vertinamas ne tik kūrybiškumas, bet ir patirtis, greitis, komanda. Mūsų pačių patirtis rodo, kad darbus paskirsčius dviem agentūroms, galima pasiekti kur kas geresnį rezultatą“, – pranešime žiniasklaidai cituojamaas Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius.

Operatorius ir toliau tęs bendradarbiavimą su ilgamečiu partneriu, turinio rinkodaros agentūra „Choco Agency“. Pastarieji dirbs su prekiniu ženklu „Pildyk“.

„Per šiuos metus „Pildyk“ socialinėje erdvėje pavyko pasiekti tikrai gerų rezultatų. Todėl tęsdami darbą su agentūra, mes plėtosime pasitvirtinusią sėkmingos komunikacijos liniją ir pritaikysime jau turimą patirtį“, – sakė M. Savickas.

Su „Tele2“ prekinio ženklo komunikacija dirbs skaitmeninės komunikacijos agentūra „Super You“.

„Šios agentūros pasirinkimą lėmė trys aspektai: gili analizė, strateginis požiūris ir brandi komanda. Tai buvo pagrindiniai mūsų vertinimo kriterijai ir ši agentūra juos atitiko nepriekaištingai“, – įžvalgomis dalinosi rinkodaros direktorius.

Liepos pabaigoje „Tele2“ pradėjo bendradarbiauti su reklamos agentūra „New!“. Naujai prisijungusi agentūra atsakinga už operatoriui priklausančio prekės ženklo „Telefonų priežiūros centras“ plėtojimą ir konsultacijas kitais prekės ženklų plėtros klausimais.

Tiesa, operatorius ir toliau bendradarbiauja su ilgamečiu partneriu, reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“. Pastarieji dirba kurdami ir plėtodami „Tele2“ ir „Pildyk“ prekinius ženklus.

Operatorius taip pat dirba ir su dviem viešųjų ryšių agentūromis: „Publicum“, kuri rūpinasi „Tele2“ korporacine komunikacija, ir „Vipcommunications“, atsakinga už „Pildyk“ prekinį ženklą.