AISV – pirmoji mokykla Lietuvoje, patikėjusi savo įvaizdį tik į moksleivių ir mokyklos bendruomenės rankas, rašoma pranešime žiniasklaidai. Šis drąsus eksperimentas, patyrusio reklamos kūrėjo Manto Velykio nuomone, pasiteisino.

„Bene kiekvienas vaikas savyje turi kūrybiškumo gyslelę, kuri augant neretai pasimiršta, jei nėra tinkamai ugdoma. Kartais užtenka parodyti pasitikėjimą, kad atsiskleistų unikalios perspektyvos ir talentai. Džiaugiuosi, jog yra mokymosi įstaigų, kurios nebijo atiduoti netgi savo įvaizdžio į savo bendruomenės rankas“, – sako M. Velykis.

Atspindėjo tai, kas svarbiausia moksleiviams

„Šių metų rudenį duris atvers nauja AISV pradinė mokykla. Tam besirengdami, svarstėme, kaip tiksliausiai atspindėti tai, kas yra AISV ir ką čia labiausiai vertina mokiniai bei jų tėvai. Mūsų mokyklos misija – suburti, įkvėpti, suteikti galių – mus lydi visose veiklose tiek klasėse, tiek už jų ribų. Todėl subūrėme savo moksleivius, reklamos profesionalus bei bendruomenę, siekdami įkvėpti kūrybiškiau pažvelgti į švietimą bei suteikti savo moksleiviams galimybę įgyvendinti idėjas realiame kontekste. Taip gimė projektas „AISVertisers“, kurio metu mokiniai kūrė mokyklos reklamos konceptus. Iš jų sugalvotų idėjų su dizaino sprendimais mokyklos bendruomenė išsirinko vieną, geriausiai reprezentuojančią mokyklą“, – pasakoja AISV direktorius Stephane Ruz.

Projekto metu mokykloje buvo organizuojamos kūrybinės dirbtuvės, kurių metu 9–11 klasių moksleiviai, susibūrę į tris komandas, kūrė skirtingus reklamos konceptus. Juose atsispindėjo mokyklos diegiamos vertybės, požiūris į mokymosi procesą bei mokytojus. Kūrybiniams procesams pasibaigus, specialiai suorganizuotame renginyje mokiniai pristatė savo kurtas reklamas bendruomenei, kuri išrinko vieną, jų nuomone, labiausiai mokyklos vertę atspindinčią idėją.

AISV reklama

Laimėjusi idėja išryškino AISV mokyklos išskirtinumą – mokytojų atvirumą, gerumą ir nuolatinį rūpestį ugdant išskirtines asmenybes. Pačių moksleivių nuomone, plačios pasaulėžiūros vedini mokytojai padeda mokiniams pasiekti individualių pergalių. Taip pat, kadangi AISV mokykloje ugdomi įvairių tautybių vaikai ir paaugliai, būtent toks mokytojų požiūris leidžia jaustis pripažintiems, tarsi didelės šeimos dalimi.

„Savo reklamoje norėjome atspindėti plačią mūsų mokytojų pasaulėžiūrą. Jai perteikti panaudojome metaforą – atvertas duris, kurios vizualiai integruojasi į realių mūsų mokytojų galvas. Taip parodome, kad jie priima įvairiausias idėjas iš mūsų, taip tarsi atverdami duris kiekvieno mokinio unikaliai asmenybei, požiūriui, talentams“, – sako 9 klasės mokinė Miglė.

Tėvai didžiuojasi savo atžalų pasiekimais

Mokyklos Tėvų asociacijos vadovė Nadia Osipova taip pat džiaugiasi, jog mokiniams buvo suteikta galimybė ne tik išlaisvinti savo kūrybinį potencialą, bet ir artimiau susipažinti su kai kuriais reklamos aspektais. Pažadinti įkvėpimą bei pasukti tinkama kūrybine linkme mokiniams padėjo reklamos strategas Tomas Bartninkas bei kūrybininkas Mantas Velykis.

„Kadangi mokiniai turėjo galimybę susipažinti su reklamos industrija iš patyrusių ekspertų lūpų, tai buvo puiki terpė auginti motyvaciją mokytis ir tobulėti. Labai didžiuojamės moksleiviais ir tuo, kad būtent jie, o ne samdyti profesionalai, sukūrė šią reklamos kampaniją. Taip pat džiugu, kad mokyklos vadovybė pasitiki mūsų atžalomis, jų gebėjimais ir prisideda prie jų, kaip asmenybių augimo. Tai puiki paspirtis vaikų ateičiai“, – sako Mokyklos Tėvų asociacijos vadovė.

AISV mokinių sukurtas reklamas galima išvysti lauko reklamos stenduose prestižinėse Vilniaus vietose, taip pat Verslo žinių naujienų portale bei socialiniuose tinkluose.