Vizualinį identitetą meno inkubatoriui parengė UMI rezidentai – kūrybos agentūra „Pencil and Lion“, logotipo dizaineriai – Aurimas Kadzevičius ir Birutė Bikelytė.
Logotipas atskleidžia tris esmines kryptis: pirmoji simbolizuoja individualaus kūrėjo kelionę ir tarsi unikalų menininko parašą, antroji žymi gamtos ir žmonių santykį, kur su medžiais, upe bei kalnu susipina miesto šurmulys, ir trečioji kryptis atskleidžia vieningos, jautrios, be proto kūrybingos ir iki išsekimo veiklios bendruomenės stiprybę.
Tokia stiliaus evoliucija atspindi ir Užupio meno inkubatoriaus kaitą: 1996 m. apleistame name prie Vilnelės upės grupė menininkų ir studentų įkūrė neformalią bendruomenę, o jau 2002 m. buvo sudaryta sutartis su Vilniaus miesto savivaldybe inkubatoriui steigti. Šiandien, praėjus daugiau nei dviems dešimtmečiams ir šimtams turiningų projektų, UMI tapo menininkų bei kūrybingų verslų tramplynu į pasaulines rinkas, atveriančiu platesnes finansavimo bei tobulėjimo galimybes – rezidentams dėmesio skiria vis daugiau investuotojų iš Europos valstybių, JAV, Japonijos ir kt.
UMI yra pirmoji ir viena didžiausių erdvių Baltijos šalyse, kur gali bendradarbiauti ir reziduoti vizualiojo meno kūrėjai bei kūrybinių industrijų verslai. Inkubatorius sumaniai įsikūręs dviejose vietose Užupyje – ant energingos upės kranto ir Krivių gatvėje ant kalno, beveik miško viduryje.
„Čia visiems besidomintiems suteikiame galimybes tapti aktualių šalies ar tarptautinių rinkų žaidėjais. UMI taip pat aktyviai integruojasi į Vilniaus miesto ir Lietuvos kultūrinį, edukacinį, socialinį gyvenimą - mes atviri ne vien suaugusiems, bet ir vaikams“, – teigia S. Bernytė.