Jau gruodžio pradžioje paaiškės vieno iš didžiausių Europos komunikacijos apdovanojimų konkurso „European Excellence Awards 2022“ laimėtojai. Į trumpąjį nominantų sąrašą komisija atrinko ir lietuvių darbus – dviejose kategorijose tarp geriausiųjų minima komunikacijos agentūros „Autoriai“ kampanija „Ar pažįsti Joną?“, agentūra „Go Vilnius“ pastebėta už kampanijas „Lukiškių kalėjimas „Google Street View“ ir „Vilnius puošiasi vyšyvanka“, agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“ pateko į trumpąjį sąrašą dviejose kategorijose už Europos Parlamento biurui Lietuvoje kurtą kampaniją „Misija: žaliasis susitarimas“ ir DFDS kurtą kampaniją „Pusės metų atostogos“.

Jau ne vieną tarptautinį apdovanojimą pelniusi kampanija „Ar pažįsti Joną?“ kartu su Sveikatos apsaugos ministerija ir Statistikos departamentu įgyvendinta kampanija pateko požiūrį į tradicinę komunikaciją keičiančios („Disruptive communication“) ir efektyviausiu duomenų valdymu pagrįstos komunikacijos (Data Driven & Automated Communications) kategorijų nominantų sąrašą.

Pasak Giedrės Onos Šileikytės, „Autoriai“ vadovės, nors pandemija atrodo jau likusi tik prisiminimuose, tačiau į atmintį įsirėžusios ir pokytį padariusios kampanijos toliau skina apdovanojimus. „Metų pradžioje „Ar pažįsti Joną?“ buvo įvertinta Baltijos šalių apdovanojimuose, dabar – Europoje, kur pateko tarp tokių komunikacijos milžinų kaip „Volkswagen“ ar LEGO. Tai dar vienas įrodymas, kad itin mažo biudžeto, bet drąsios, nusistovėjusį požiūrį ir mąstymą išjudinančios kampanijos, gali konkuruoti su didelio biudžeto banginiais, būti paveikiančios ir efektyvios“, – sako G. O. Šileikytė.

„Ar pažįsti Joną?“ šiemet jau buvo pripažinta geriausia Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimų „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ COVID-19 kategorijoje, „Baltic Best‘22“ įvertinta bronza, o nacionaliniuose komunikacijos apdovanojimuose „PR Impact Awards“ išrinkta geriausia viešojo sektoriaus kategorijoje.

„Go Vilnius“ kampanija, kurioje Lukiškių kalėjime per „Google Street View“ virtualiai buvo įkalintas Vladimiras Putinas, pateko į trumpąjį sąrašą mažo biudžeto kampanijų kategorijoje, o Ukrainos dienos-Vilnius puošiasi vyšyvankomis – renginių ir patirčių rinkodaros kategorijoje (Event & Experiential Marketing).

„Fabula Rud Pedersen Group“ kampanija Europos Parlamento biurui Lietuvoje „Misija: žaliasis susitarimas“ nominuota vyriausybinių įstaigų ir partijų (Government Agencies & Parties) kategorijoje bei tarp geriausių Baltijos šalių kampanijų. Šios agentūros DFDS kurta kampanija „Pusės metų atostogos“ nominuota darbdavio įvaizdžio ir įdarbinimo kategorijoje (Employer Branding & Recruiting).

Iš viso šiemet Europos komunikacijos agentūros varžosi net 59 „European Excellence Awards 2022“ kategorijose.

M360