Gyvename laikais, kada didelė dalis verslo ir bendravimo persikėlė į interneto erdvę. Tai daugeliui suteikia patogesnį gyvenimą – daiktus ar paslaugas galima užsisakyti greičiau, o su pažįstamais bendrauti patogiau. Tačiau dėl spartaus gyvenimo tempo į taisyklingos kalbos vartojimą ne vienas numoja ranka. Manau, daugelis pastebite virtualioje erdvėje „ą“, „ę“, „ė“, „č“, „ū“ ar kt. rašomas be diakritinių ženklų (taškų, brūkšnelių) ir ne tik (gr. diakritikos – skiriamasis). Regis, nieko tokio. Tačiau vis dažniau pasitaiko atvejų, kai reputaciją ar verslo pardavimų mažėjimą gali lemti vienas įrašas socialiniame tinkle.
Rašybos klaidos, nesklandi kalba sudaro nekompetentingo ar net neišsilavinusio asmens įspūdį. Tai, savo ruožtu, kiša koją ne tik profesiniame gyvenime, bet ir kuriant verslą ar stiprinant prekės ženklo įvaizdį socialiniuose tinkluose.
JAV internetinių tyrimų bendrovės „SurveyMonkey“ atliktos apklausos duomenimis, 81 proc. moterų, 77 proc. vyrų ir 85 proc. tūkstantmečio kartos atstovų (angl. millennials) mažiau tikėtina, kad pirktų produktą ar paslaugą, jeigu reklamos tekste būtų gramatikos, stiliaus klaidų. 86 proc. darbdavių teigia, kad mažiau linkę įdarbinti asmenį, kuris gyvenimo aprašymą ar motyvacinį laišką parašė su klaidomis.
Pasaulyje populiarios kalbos taisymo ir vertinimo programėlės „Grammarly“ duomenimis, žmonės, kurdami turinį internetui, vidutiniškai iš 100 žodžių padaro 7–9 klaidas, o rašydami el. laiškus – iš 100 žodžių 13 klaidų.
Dalinuosi keliais pavyzdžiais, kodėl šiais laikais taisyklingos kalbos vartojimas itin svarbus.