T. Bagdonas turi sukaupęs keturiolikos metų darbo patirtį žiniasklaidoje, žiniasklaidos analizės, komunikacijos srityse. Iki prisijungiant prie „vipcommunications“ jis dirbo didžiausiuose šalies portaluose – DELFI ir „15min.lt“, kitose žiniasklaidos priemonėse, žiniasklaidos analizės ir stebėsenos bendrovėje, ryšių su visuomenėje srityje.

„Klasikiniai ryšiai su visuomene transformuojasi – dėl netolygaus auditorijos dėmesio šiandieniame pasaulyje komunikacija įgauna vis daugiau formų. Tai – žinutės socialiniuose tinkluose, turinio rinkodara, straipsniai žiniasklaidoje, todėl reikia integruoto požiūrio, kad būtų pasiektas optimalus rezultatas. Sukaupta patirtis dirbant tiek redakcijose, tiek reklamos skyriuje leidžia įsigilinti į auditorijos poreikius ir taikyti plačiai apimančius sprendimus. Džiaugiuosi prisijungęs prie vienos didžiausių integruotos komunikacijos agentūrų, kur galėsiu tinkamai panaudoti savo patirtį“, – pranešime žiniasklaidai teigė T. Bagdonas.

Integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“ teikia paslaugas ryšių su visuomene, žiniasklaidos planavimo, kūrybinių sprendimų, socialinių tinklų valdymo, renginių organizavimo bei TV produkcijos srityse. Tarp didžiausių įmonės klientų yra „Swedbank“, buitinių ir profesionalų prietaisų gamintoja „Electrolux“, bendrovė „Švyturys – Utenos alus“, koncernas „Achemos grupė“, „Lietuvos geležinkeliai“, Lietuvos oro uostai, kelionių organizatorius „Tez Tour“.