„Sprendimą bendradarbiauti su „vipcommunications“ lėmė pastarosios bendrovės sukaupta ilgametė patirtis integruotos komunikacijos srityje ir idėjos, kurios buvo pristatytos konkurso metu. Tikime, kad šios komandos turimos komunikacijos žinios prisidės prie tolesnio „Švyturio – Utenos alaus“, kaip atviros ir socialiai atsakingos bendrovės, įvaizdžio išlaikymo ir stiprinimo šiame iššūkių laikotarpyje“, – pranešime žiniasklaidai teigė „Švyturys – Utenos alus“ generalinis direktorius Rolandas Viršilas.

„Mums labai svarbu, kad bendrovė „Švyturys – Utenos alus“ ne tik yra rinkos lyderė, bet ir aktyviai vykdo platų spektrą iniciatyvų, kurioms kokybiškai valdoma komunikacija yra ypač svarbi. Šiame etape būsime atsakingi už pagalbą valdant bendrovės korporatyvinę ir strateginę komunikaciją, taip pat prisidėsime vystant bendrovės prekinį ženklą-flagmaną – „Švyturys“, – tvirtino „vipcommunications“ įkūrėjas ir valdybos pirmininkas Darius Gudelis.

„Švyturys – Utenos alus“ lyderio pozicijas Lietuvos alaus rinkoje išlaiko jau 15 metų. „Švyturys – Utenos alus“ savo produktus, tarp kurių yra alus, sidras, geriamasis vanduo ir alkoholiniai kokteiliai eksportuoja į 27 pasaulio šalis. Aludariai rinkodaros ir komunikacijos srityse bendradarbiauja su žinomiausiomis Lietuvos reklamos ir viešųjų ryšių agentūromis, tarp kurių nuo šiol bus ir „vipcommunications“.

Integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“ teikia paslaugas ryšių su visuomene, žiniasklaidos planavimo, kūrybinių sprendimų, socialinių tinklų valdymo, renginių organizavimo bei TV produkcijos srityse. Tarp didžiausių bendrovės klientų yra „Swedbank“, buitinių ir profesionalių prietaisų gamintoja „Electrolux“, investicijų į nekilnojamąjį turtą bendrovė „Hanner“, ekologinių sprendimų bendrovė „Ecoservice“, koncernas „Achemos grupė“, „Lietuvos geležinkeliai“, kelionių organizatorius „Tez Tour“.