Šventėms atėjus gali atrodyti, kad bandyti atkreipti žmonių dėmesį beprasmiška: juk visi skuba namo ir leidžia laiką su šeimomis. Tačiau kūrybiškai pažiūrėjus galima rasti būdą, kaip patekti į šį šeimos ratą. Tiesą sakant, net tas kūrybinis sprendimas gali būti labai paprastas, regis, elementarus, bet kaip parodė „AT&T” pavyzdys, tikrai veikiantis.

Dešimtys tūkstančių žmonių „AT&T” feisbuko puslapyje peržiūrėjo gyvą transliaciją, kaip Kalėdų Senelis ir jo komanda ruošiasi šventėms. Kalėdų Senelis netgi išvardino daugiau nei 200 gerų vaikų vardų, kuriuos tėvai turėjo prieš tai užregistruoti. „AT&T” informavo tėvus, kuriuo būtent metu įsijungti transliaciją, kai bus skaitomas jų vaiko vardas. Dar viena kompanijos dovana – personalizuotas sveikinimas kiekvienam, kuris bus nufilmuotas ir išsiųstas užsiregistravusiems.

O transliacijos metu vaikai, užsiregistravę ir neužsiregistravę, galėjo rašyti komentarus ir taip bendrauti su Kalėdų Seneliu ir elfais. Ši transliacija vos per kelias valandas sulaukė apie 70 tūkstančių peržiūrų, daugiau nei 1000 pasidalinimų ir apie 5600 komentarų.