„Mes peržiūrime ir tikriname viską. Tiekimo grandinėje – daugybė švaistymo ir apgaulės. Mums reikia išsivalyti visus kanalus ir įsitikinti, kad tiekimo grandinė yra skaidri“, – sako „McDonald`s“ rinkodaros vadovė Deborah Wahl portalui „Digiday.com“.

Minėta ataskaita atskleidė neteisėtus susitarimus ir nuolaidas, kurie atsiranda, kai holdinguose veikiančios agentūros, pavyzdžiui, perka paslaugas iš tam pačiam holdingui priklausančių įmonių ir dirbtinai užkelia kainas. Be „McDonald`s“ ir kiti didieji JAV reklamos pirkėjai kaip „General Electric“, „Walgreens“, „AT&T“ ir „J.P.Morgan Chase“ pranešė planuojantys savo reklamos planuotojų auditą.

Tačiau kompanijos nuogąstauja, kad to gali nepakakti. „Net auditas negali parodyti visko. Yra tiek daug sistemos dalių ir į ją įtrauktų platformų, kad tiesiog neįmanoma aiškiai matyti kiekvienos dėlionės detalės. Manau, labai svarbu suprasti visą grandinę, neapsiribojant tik medijos agentūromis, bet ir holdingų lygiu“, – komentuoja D. Wahl.