Visuomenės figūra prisistatantis, 3,8 mln. sekėjų „Instagram“ paskyroje subūręs video turinio kūrėjas Nuseiras Yassinas, socialinių medijų vartotojams geriau žinomas Nas Daily vardu, istorijas pasakoja vienos minutės trukmės filmukuose. Viename 5,7 mln. peržiūrų ir beveik 430 tūkst. patiktukų sulaukusiame video pasakojime jis kvestionuoja aukštosios mados prekių ženklų gaminių kainas ir auditorijos klausia, ar prabanga to verta? Kiek iš tikrųjų kainuoja drabužis, o kiek sumokama už brando išlaikymą ir marketingą? Mados ekspertė Marija Palaikytė net nesupranta klausimo: ko verta replika be dvasios? „Prabangos prekių ženklai dažnai susiduria su provokacijomis, puikiai nutuokia apie jų tikslus ir populiarumo priežastis”, – sako ji.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360