Anglijos lietuvė Emma Hulse, LNK laidoje „Yra, kaip yra“ pasiguodusi, kad grožis jai trukdo susirasti darbą ir vaikiną, per dieną tapo sensacija. Tuo suskubo pasinaudoti ir verslininkai: marškinėliai su Emmos citatomis sulaukė didžiulė populiarumo.

Elektroninės parduotuvės „Topai.lt“ feisbuke paskelbta marškinėlių su užrašu „kai tu esi like per graži“ reklama vos per valandą sulaukė daugiau nei 2 tūkst. reakcijų ir daugiau nei 3 tūkst. komentarų. Jos vadovas Aurimas Dulskis sako, kad tai buvo jų idėja, reaguojant į aktualijas.

„Mes pardavinėjame daug džemperių, marškinėlių. Visi jie pasižymi kažkokia emocija: stengiamės visada sukurti tokias aplikacijas, kurios sukurtų pridėtinę vertę, ir matome, kad kai ypač jauni žmonės įžvelgia tą pridėtinę vertę, jie tikrai yra linkę žymėti vieni kitus komentaruose, dalintis įrašu. Tada gaunasi masinis efektas, progresinis augimas ir tokie įrašai su mūsų produkcija dažnai pasiekia kelių šimtų tūkstančių organinį pasiekiamumą“, – pasakojo jis.

Suskubo pasinaudoti per gražia save laikančios Emmos istorija: jau siūlo marškinėlius
© Facebook

Ar žmonės tik reaguoja feisbuke, ar ir perka marškinėlius, pasak jo, dar anksti atsakyti. „Tačiau jei kalbėtume apie panašius, į aktualijas reaguojančius, šmaikščius marškinėlius, kuriuos turėjome anksčiau, paprastai vien dėl įrašo feisbuke pavykdavo parduoti jų net po keliasdešimt“, – sakė A. Dulskis.

A. Dulskis pridūrė, kad jiems dažnai tenka susidurti ir su kopijavimo problema, nes pamatę sėkmingai parduodama prekę, ir kiti puola iš paskos: „Po to sunku įrodyti, kas buvo pirmas: ne paslaptis, kad patentavimo procedūros trunka ilgai, nespėtum bėgti paskui jas“.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją