Apie „Livinn – sveiki produktai“ ir „Biosala“ prekės ženklų susijungimą paskelbta buvo dar metų pradžioje. Susijungusios įmonės pranešime žiniasklaidai skelbia, kad beveik metus vykę vidiniai įmonės persitvarkymo procesai padėjo išgryninti „Livin“ vertybes ir asortimentą, kuris bus dar įvairesnis ir platesnis. Dalyje parduotuvių bus galima įsigyti ir šviežių maisto produktų.

Iš viso Lietuvoje šiandien yra 16 tinklo parduotuvių bei elektroninė parduotuvė, kurią greitu metu žadama atnaujinti.

„Mes džiaugiamės, kad įkurta bendra įmonė ir prekinių ženklų susijungimas atvėrė dar platesnes galimybes pasiūlyti mūsų pirkėjams geriausius ekologiškus produktus. Keliame aukštus kokybės reikalavimus, todėl dabar, kai atnaujinome asortimentą, jame palikome tik tuos gamintojus, kuriais pasitikime labiausiai. Atsisakėme besidubliuojančių prekių – lentynose pirkėjai ras produktus, kurie pranašesni savo kokybe, skoniu ar kaina“, – išskiria „Livin“ vadovas Bernardas Tautkus.

Artimiausiu metu „Livin“ planuoja pritraukti dar kelis gerai žinomus gamintojus bei labiau plėsti lietuviškų prekių asortimentą.

Prekybininkai pastebi, kad šiandien vartotojai vis atidžiau renkasi ne tik maisto, bet ir odos, plaukų, kūno priežiūros produktus, analizuoja jų sudėtį, domisi, kokiomis sąlygomis pagaminti produktai. Todėl ekologiškų, natūralių maisto, kosmetikos ir švaros prekių paklausa sparčiai auga.