Dešimtmečius skaičiuojančią istoriją turintiems verslams tenka iššūkis suderinti praeitį, tradicijas ir vartotojų nostalgiją su žūtbūtiniu šviežio gūsio poreikiu. Kaip liekant ištikimu sau išsaugoti seną klientą, tačiau drauge pritraukti jaunąją kartą? Kaip nustebinti šiuolaikinį žmogų, bet neprarasti ryšio su praeitimi? „Kiekvienas naujas produktas gimsta dviejų misijų sandūroje“, – sako „Vilniaus pergalės“ marketingo vadovas Justas Razmus. Jis džiaugiasi, kad įmonė laiku atliepė vartotojų lūkesčius – ryžosi eksperimentuoti ir išnaudojo dar neužimtą teritoriją.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360