Nori kuo greičiau ir išsaugant visus duomenis
Idėja sukurti taisyklą ant ratų profesionaliam mobiliųjų įrenginių meistrui A. Rubinskiy kilo prieš keletą metų, dirbant vienoje Vilniaus miesto taisykloje.
„Pagrindiniai mano klientai būdavo staiga nustojusių funkcionuoti arba tiesiog sudužusių mobiliųjų telefonų stikliukų ar laikrodžių savininkai. Bendraudamas su klientais pastebėjau, kad iš jų net devyniasdešimt procentų – labai užimti ir už paslaugas pasiruošę mokėti daugiau, kad tik veikiantį savo įrenginį atgautų tą pačią akimirką. Be to, daugeliui gyvybiškai svarbu išsaugoti telefone esančius duomenis. Galbūt, atokiuose Lietuvos miesteliuose gyvenantiems, sunku suprasti, kam reikalinga tokia paslauga, tačiau Vilniuje šiandien visi gyvena tokiu tempu, kad didžiausia vertybe tapo laikas, todėl, bet koks neplanuotas įvykis, daugelį išmuša iš vėžių ir gali sugriauti visus dienos planus. Ir nesvarbu kas jie – verslininkai, dirbantys studentai, gydytojai, aktoriai, mamos su vaikais – visiems nepatogumą sukelia tai, kad reikia važiuoti iki taisyklos ir laukti, kol jų įrenginys bus sutvarkytas“, – pranešime žiniasklaidai pasakoja kompiuterių ir ryšio techniką remontuojantis meistras.
Mobiliųjų įrenginių remonto rinkoje turėdamas 15 metų patirtį, A. Rubinskiy nusprendė įsigilinti į šią verslo idėją ir pradėjo šia tema rašyti bakalauro darbą. Ištyręs rinką ir įvertinęs esamą situaciją, suprato, kad tai – iš tiesų unikali verslo idėja. Netrukus Alimo idėja patikėjo toks pat entuziastas bei technikos mylėtojas L. Karalius ir vaikinai įkūrė kol kas analogų Lietuvoje neturinčią paslaugą – mobiliąją taisyklą „Can’t stop“.

L. Karalius mobiliaisiais telefonais pradėjo domėtis nuo 12-os metų. Kūrė „Youtube“ laidas, rašė straipsnius bei įžvalgas apie mobiliąją įrangą. O būdamas 15-os metų įkūrė pirmąją mobiliųjų įrenginių aksesuarų elektroninę parduotuvę, kuri sėkmingai veikia iki šiol.
A. Rubinskiy vadina save užkietėjusiu „Apple“ prekių ženklo gerbėju. Jau nuo 2007-ųjų jo specializacija – „Apple“ mobilieji įrenginiai. Dabar beveik 95 proc. jo remontuojamų mobiliųjų telefonų būtent „Apple“. Alimas tiek perprato iPhone mobiliuosius, kad sako jų ekraną galintis pakeisti per dešimt minučių.
Biurą įsirengė automobilyje
Verslo įkūrėjai sako, kad jie gali bet kuriuo metu gali atvažiuoti pas klientą ir įrengtame biure „ant ratų“ sutvarkyti kliento įrenginį. Automobilyje įrengtas visus profesionalios taisyklos reikalavimus atitinkantis mini biuras, kuriame jie puikiai jaučiasi ir po ranka turi visas reikalingas priemones. Be to, nereikia eiti pas klientą į namus, darbą ar sėdėti šalia jo kavinėje, todėl viskas vyksta kur kas paprasčiau. Atvažiavus, žmogus į gatvę išneša ir paduoda įrenginį, o meistras tą pačią akimirką jį sutvarko ir atiduoda klientui. Tam, kad klientui būtų patogiau ir nereikėtų blaškytis bei ieškoti grynųjų, mobiliojoje taisykloje veikia kortelių skaitytuvas.
Kiekvienas Alim ir Luko rytas prasideda nuo užsakymų tikrinimo svetainėje ir feisbuko paskyroje, po to iš tiekėjų surenkamos reikalingos detalės ir prasideda kelionė po Vilniaus biurus, namus ar kavines. Atvykę „Can't stop“ meistrai pirmiausia įvertina įrenginio būklę ir pasako, kiek laiko mobilus įrenginys bus tvarkomas. Jei problemos iškart pašalinti nepavyksta, meistrai pataria klientui, ką daryti ir kokių priemonių imtis, kad išsaugotų mobilųjį įrenginį arba bent jau jame esančius duomenis. Jei reikia, visada klientui duoda pakaitinį telefoną.
„Ko tik mes neprisižiūrime ir neprisiklausome! Būna, kad telefonai „išsimaudo“ jūroje ar vonioje, ant kompiuterio išsilieja kava ar vynas. Tuomet jau, žinoma, kad remonto rezultatas priklauso nuo to, kaip ilgai prietaisas mirko, ar iškart buvo išjungtas, kaip greitai buvo iškviesti meistrai. Niekada nežadame to, ko negalime padaryti. Tikrai būna, kad gedimas pasitaiko sudėtingas, toks, kurio negalime sutvarkyti vietoje. Tačiau mes visada stengiamės net pačias kebliausias problemas pašalinti tą pačią dieną ir pristatyti sutaisytą prietaisą į tą vietą, kuri patogiausia klientui“, – sakė L. Karalius.
Prakalbus apie ateities planus, Alim ir Lukas sako, kad dabar svarbiausia didinti savo žinomumą, auginti reputaciją ir plėsti klientų ratą.
„Smagu, kad tai, ką sukūrėme, pasiteisino. Žmonėms tikrai reikalinga mūsų paslauga, nes mūsų klientų skaičius kiekvieną dieną auga. Įdomiausia, kad kiekviena istorija – unikali ir ypatinga. Visai neseniai sudužusį mobiliojo telefono stiklą keitėme chirurgui jo darbo metu. Gydytojo grafikas toks įtemptas, kad jis mus pasikvietė į darbą, tuo metu, kai turėjo 15 minučių pertraukėlę tarp operacijų. Kol jis gėrė kavą, mes sutvarkėme jo telefoną“, – pasakoja jaunieji verslininkai.