Kaip rašo adweek.com, Brazilijoje veikianti įmonė „Petz“ priėmė agentūros „Hasbro and Ogilvy“ sumanytą naujovę, kurios idėja paremta tuo, kad šeimininkai, nupirkę naują žaislą savo augintiniui, „neprašautų pro šalį“.
Šį įrankį parduotuvėje galima rasti paspaudus ant mygtuko „Pet-Commerce“ (liet. prekės naminiams gyvūnams). Jis veikia tokiu principu: sujungia dirbtinį intelektą su veido atpažinimo sistema ir leidžia šuniui pačiam nuspręsti, koks žaislas labiausiai domina.
El. parduotuvėje „Petz“, paspaudę ant mygtuko „Pet-Commerce“, šeimininkai turi laikyti savo augintinį taip, kad jo snukis būtų lengvai nuskaitomas ir kamera galėtų sekti šuns reakcijas į tam tikrus produktus.
Kiekvienas žaislas pristatomas vaizdo įrašuose, kurie turi geltonai mėlyną atspalvį. Kaip sako šunų dresuotojas Leonardo Ogata, šunys šias spalvas mato geriausiai.
Sistema analizuoja augintinio reakcijas, kol jie stebi vaizdo įrašą – fiksuojama, kaip šuo laiko galvą, ir tada automatiškai įvertina prekę nuo vieno iki penkių balų. Raudona spalva leidžia identifikuoti gyvūno nedominančius, o žalia – mėgiamus ir dėmesį patraukiančius žaislus. Vaizdo įrašai turi ir garsus, nėra paremti tik vaizdo turiniu – taip šuo gali naudoti ne vieną juslę.