„Informacija apie Lietuvos e-komercijos rinką – gana ribota. Dalis tyrimų atliekama apklausomis, o kiekvienas rinkos žaidėjas save seka savo įrankių pagalba. Koronavirusas paskatino e-komercijos plėtrą Lietuvoje ir vienas iš dažniausiai sulaukiamų klausimų – kaip man sekasi palyginus su kitais rinkos žaidėjais? Šis reitingas gimė mūsų agentūros viduje kaip pagalbinis, tačiau vertingas įrankis stebėti el. komercijos projektų tendencijas“, – pasakoja „BPN Lietuva“ strategijų vadovas Gedas Kučinskas.

Jis aiškina, kad reitingas ir duomenys renkami ir atnaujinami iš keleto pagrindinių rinkoje įsitvirtinusių šaltinių, naudojama IPG Mediabrands tinklo indeksavimo ir rodiklių lyginimo metodologija.

„Atsižvelgdami į tai, kad išorinių el. komercijos projektų statistikų platformų (SimilarWeb; SEMrush; Ahrefs; Alexa ir kt.) pateikiami duomenys neišvengiamai turi plačią paklaidos amplitudę, apsilankymų statistiką svėrėme pagal stebimus kelių dešimčių e-komercijos projektų faktinius duomenis, juos indeksavome ir lyginome. Nors apsilankymų skaičiai yra indeksuoti ir tik apytiksliai atspindi faktinius srautus, tendencijų stebėsenai, tikime, yra pakankami bei reprezentatyvūs“, – sako G. Kučinskas.

Lyginant vasario ir balandžio mėnesio lankytojų srautus, laimėtojais, sugebėjusiais juos išlaikyti didžiausius arba užauginti galima įvardinti tinklapius zaliastotele.lt, sizeer.lt, imuperku.lt, barbora.lt, rimi.lt.

Lietuvos 10-tuke balandžio mėnesio pagal apsilankymų indeksą karaliauja pigu.lt, senukai.lt, varle.lt, topsport.lt, telia.lt, topocentras.lt, tele2.lt, eurovaistine.lt, barbora.lt ir ermitazas.lt.

Didžiausius lankytojų praradimus patyrė forumcinemas.lt, bilietai.lt, autobusobilietai.lt, greitai.lt ir makalius.lt

Pagal mokamus srautus rinkoje pirmavo: eavalyne.lt, topocentras.lt, pigu.lt, senukai.lt, optibet.lt.

Didžiausią natūralaus srauto kiekį turėjo: pigu.lt, topsport.lt, senukai.lt, barbora.lt ir serveriai.lt.