Jo kūrybinį bei strateginį vairą laikys Dovilė Filmanavičiūtė, pastaruosius keletą metų vadovavusi skaitmeninių sprendimų skyriui agentūroje „Adell Taivas Ogilvy“.

„Prie mūsų komandos prisijungus tokio lygio profesionalei tampame stipresni ir naudingesni savo klientams“, – pranešime žiniasklaidai teigia „Indiana.lt“ direktorius Adomas Pladis.

„Šios komunikacijos srities sąveika su mūsų vykdomomis aktyvacijomis dažnai yra esminė projekto sėkmės dalis. Dirbdami su reikliais klientais visada turime būti novatoriški – jau senokai daugelis tiesioginio kontakto su pirkėjais sprendimų yra interaktyvūs. Dovilės patirtis skaitmeninių sprendimų sferoje tikrai suteiks mūsų bendrovei išskirtinumo ir pirkimo skatinimo priemonių bei pirkėjo rinkodaros srityse“, – sako įmonės vadovas.

Karjerą kaip žurnalistė pradėjusi, o vėliau daugiau nei dešimtmetį reklamos srityje dirbusi D. Filmanavičiūtė priduria, kad stipriau akcentuoti naująsias kompetencijas tiek aktyvacijų agentūroje, tiek visoje reklamos rinkoje yra jos pagrindinis tikslas bemaž penkerius metus.

„Pasaulis jau seniai kalba apie tai, kad skaitmeninė erdvė nėra tiesiog TA erdvė, į kurią investuosime tai, kas liks nuo televizijos reklamos, o turinio rinkodara tai nėra tiesiog priemonės, kurias taip vadinsime tiesiog nutrynę savo prekės ženklo logotipą. Šiuo metu privalome šioms sritims skirti patį didžiausią savo dėmesį, jei norime lygiuotis į kūrybinius šedevrus, kuriais kasmet žavimės kad ir „Kanų Liūtų reklamos festivalyje“, – sako D. Filmanavičiūtė.

„Kuriame „Indiana Hook“ su didžiule aistra, o aš pati, pakankamai ambicingai, ketinu įnešti naujų idėjų ir į patyrusią „Indiana.lt“ komandą. Naujoji vartotojų karta ir jų mėgstamos medijos pačios diktuoja taisykles ir mes joms priešintis negalime - aš pabandysiu vesti tik teisingomis kryptimis“, – priduria „Indiana Hook“ kūrybos vadovė.

UAB „Indiana.lt“ metinė apyvarta 2015 m. buvo 1,72 mln. EUR, o 2016 m. – 2,12 mln. EUR. grynasis pelnas atitinkamai siekė 106 tūkst. EUR ir 214 tūkst. EUR.