Kritinis startuolių iššūkis – stadija, kai nedidelė komanda turi vykdyti daugybę funkcijų, kurias didelėje įmonėje atlieka specializuotos komandos ir trečiosios šalys. Tai atveria kelią klaidoms, yra praleidžiami procesai, kurie vėliau kainuoja. Pavyzdžiui, praleidus prekės ženklo strategijos kūrimą, nukenčia įvaizdis, kuris lemia tiek investicijų pritraukimą, tiek pardavimus, tiek darbdavio įvaizdį.

„Renginio tikslas yra perkelti ekspertų įgytą patirtį startuolių vadovams, apžvelgti ne visada atidžiai įvertinamus verslo valdymo procesus, kurie turi didelės įtakos augimui, ir suteikti asmenines konsultacijas“, – pranešime žiniasklaidai pasakoja vienas iš renginio organizatorių, prekės ženklo ir komunikacijos strategijų studijos „Hungry Scout“ partneris Justinas Jautžemis.

Patyrę specialistai iš pasiekusių Lietuvos įmonių kalbės apie tai, kaip suburti laiminčią komandą, įdiegti teisingą procesų valdymą ir kokius namų darbus reikia padaryti prieš pradedant pardavimus. Didelis dėmesys bus skirtas rinkodarai – renginyje bus du pranešimai prekės ženklo vystymo, nuo strategijos iki vartotojo patirties, temomis.

Pranešimus skaitys Edvinas Vosylius („SBA Group“), Paulius Nagys („AdeoWeb“ ir „Passcamp“), Irma Dambrauskė („Deeper“), Jonas Liugaila („Critical“) bei Marius Ratkevičius („Hungry Scout“).

„Tai bus vienas iš nedaugelio tokio lygio pranešėjus turinčių nemokamų renginių“,– džiaugėsi J. Jautžemis.

Daugiau informacijos ir registracija į konferenciją čia.