Net jei esate tradicinio verslo atstovas, tikrai yra dalykų, kurių galite pasimokyti iš startuolių. Be abejo, nereikia tikėtis, kad galėsite pritaikyti viską. „Patys startuoliai labai skirtingi – dirba skirtingose pramonės šakose, skiriasi jų veikla, stadijos, kuriose jie yra, todėl mano kvietimas pasiimti, kas labiausiai tiktų jums, koks žingsnis galėtų arba pagreitinti naujų produktų kūrimą, arba jau sukurtų produktų, idėjų validavimą. Kad neatsidurtume tokioje kvailoje situacijoje, kai lyg sukūrėte produktą, sukišote daug pinigų, bet marketingas neveikia, nėra pardavimų, marža maža ar kažkas tokio“, – konferencijoje „LiMA Day Klaipėda“ kalbėjo dr. Donatas Jonikas, „Marketologai“ direktorius, pristatydamas dešimties žingsnių metodiką, kurią dažniausiai taiko programinės įrangos paslaugas siūlantiems ar kitiems internetiniams startuoliams.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360