Muzikos klausymosi internete platforma „Spotify“ investuoja į balso technologijas. Įmonė testuoja galimybę balsu valdyti skelbiamos reklamos turinį. Be to, socialinių tinklų vartotojai pastebėjo ir dar vieną naujovę programėlėje – tinklalaides.

Balsu kontroliuojamos reklamos

Reklamos, grojančios „Spotify“ platformoje, kurias galima valdyti balsu, kol kas testuojamos tik JAV ir tiems vartotojams, kurie klauso nemokamos programėlės versijos.

Tiesa, kontroliuoti reklamą balsu gali tik tie, kurie savo telefono nustatymuose įjungę šią funkciją, skelbia techcrunch.com.

Muzikos platformoje skambanti reklama skatins vartotojus paklausyti jos turinio ištarus žodžius „Play Now“ (liet. paleisk dabar). Jei žmogus nieko neatsakys arba pasakys kažką kito, reklama baigsis ir bus galima toliau klausytis tos pačios muzikos, kuri buvo sutrukdyta.

„Spotify“ tvirtina, kad tokiu būdu valdomos reklamos paskatins balso asistentų naudojimą, kadangi dauguma kompanijų investuoja į šias technologijas.

„Tikime, kad balso technologijų populiarumas augs, ypač srityse, susijusiose su muzika. Mes investuojame į tai, nes norime klausytojams pasiūlyti daugiau galimybių“, – kalba „Spotify“ generalinis direktorius Danielis Ekas.

Taip pat kompanija tiki, kad balsu valdomos reklamos – galimybė ir rinkodaros specialistams, kurie galėtų naujais būdais siekti tikslinės auditorijos. Šiuo metu pasaulyje naudojama 2,5 mlrd. virtualių balso asistentų, žadama, kad po ketverių metų skaičius išaugs iki 8 mlrd.

Šie bandymai vyksta operacinių sistemų iOS ir „Android“ savininkų telefonuose.

Platformoje – ne tik muzika, bet ir tinklalaidės

Kai kurie „Spotify“ vartotojai socialiniuose tinkluose pasidalino pastebėta naujove – tinklalaidėmis. Muzikos platformoje atsirado individualius poreikius atitinkantis grojaraštis „Your Daily Drive“, kuriame – ir mėgiama muzika, ir tinklalaidės.

Nors „Spotify“ oficialiai dar nepatvirtino tinklalaidžių atsiradimo platformoje, tačiau pabrėžė, kad nuolatos atlieka tam tikrų naujų funkcijų bandymus. Be to, ne kartą kompanijos generalinis direktorius D. Ekas kalbėjo apie personalizacijos svarbą jų strategijoje.

Kol kas muzikos klausymosi internete platforma daug populiarumo sulaukė dėl žmogaus poreikiams pritaikyto grojaraščio „Discover Weekly“. Kalbama, kad muzikos ir tinklalaidžių suderinimas galėtų atnešti dar daugiau sėkmės.

Socialiniame tinkle „Twitter“ klausytojai dalijosi įrašais ir pastebėjimais apie „Your Daily Drive“ grojaraštį – ne tik gyrė personalizuotą muzikos bei tinklalaidžių miksą, bet rekomendavo ir kitiems vartotojams.

M360