Sporto klubo „Re.Formatas“ abonementai pradėti pirkti nė nesulaukus atidarymo – vien išankstinės prekybos metu per porą mėnesių pasiektas trečdalis planuoto metinio tikslo. Sausį duris Vilniuje atvėrusio sporto klubo komanda teigia, kad viena iš tai lėmusių priežasčių yra išskirtinė pozicionavimo strategija ir kiek ironiška pirmoji reklaminė kampanija.

Sporto klubui „Re.Formatas“ buvo pasirinktas netradicinis pristatymas – akcentuojamas sporto realizmas, nežadantis nei greitų rezultatų, nei akivaizdžių pasiekimų. Naujo sporto klubų tinklo rinkodaros vadovas Ignas Danisas pasakoja, kad gerus pirmuosius rezultatus lėmė ne tik strateginė sporto realizmo idėja, kurta bei įgyvendinta su kūrybine komunikacijos agentūra „Autoriai“, bet ir profesionalus visos sporto klubo komandos – pardavimų skyriaus, administracijos, trenerių – darbas.

Daug įtakos rezultatams padarė ir interjeras, kurtas interjero dizainerės Agnės Stanikūnaitės – žmonės, matydami pirmąsias būsimo interjero vizualizacijas, jau norėjo sportuoti. Konsultuotasi su sporto industrijos profesionalais, kineziterapeutais ir psichologais, siekiant pasirinktą sporto realizmo kryptį išplėtoti visose veiklos grandyse. Nuo kasdienio sporto klubo paslaugų, edukacijos, kurią žmonėms suteikia išsilavinę ir patyrę treneriai, iki komunikacijos.

Lėkštės, keltuvas ir nuodėminga vakarienė

Sporto realizmo strategija paremta reklaminė kampanija buvo orientuota į aktyvius sostinės Senamiesčio, Naujamiesčio gyventojus, ypatingą dėmesį skiriant „Verslo trikampio“ darbuotojams ir gyvenantiems netoliese.

Kampaniją lapkričio mėnesį pradėjo plakatai, skelbę, jog „Tiesą pasakius, po mėnesio sporto atrodysi lygiai taip pat“ arba „Tiesą pasakius, viena treniruotė sudaužytos širdies nepagydys“. „Verslo trikampio“ dienos pietų restoranuose pasirodė lėkštės su užrašais „valgyk, kol gali“, keltuvai su minkštose sofose įsitaisiusiais, picas valgančiais aukštalipiais, šmaikščiai merkusiais akį dirbantiems už stiklo. Užrašas ant keltuvo skelbė „Ilsėkis, kol gali“. Kampaniją vainikavo nuodėminga paskutinė vakarienė su gausybe patiekalų sporto klubo atidarymo išvakarėse – priminimas sočiai pavalgyti, nes rytoj jau bus galima pradėti sportuoti.

„Įvedimo kampanijos metu siekėme ne tiesiog išsiskirti ar garsiai apie save pranešti, bet labai nuosekliai vystyti tik mums būdingą, gerai atpažįstamą charakterį. Jis – tiesmukas, ironiškas, savikritiškas“, – sako I. Danisas.

„Nuo pradžių kėlėme tikslą sporto klube kurti ypatingas patirtis. Jis turi motyvuoti, įkvėpti, leisti atitrūkti nuo kasdienybės. Itin konkurencingoje ir daug pažadų dalijančioje rinkoje sporto realistų pozicionavimas dera tiek su mūsų komandos požiūriu, tiek su klientų lūkesčiais“, – pasakoja „Re.Formato“ rinkodaros vadovas.

Artimiausiu metu sporto klube prasidės įvairūs seminarai apie teisingą požiūrį į sportą, ruošiama speciali, tik „Re.Formate“ taikoma programa pradedantiems sportuoti.

Kaip gimė sporto realistai

„Re.Formato“ reklaminė kampanija buvo rengta beveik pusmetį, idėjos išsamiai aptartos su sporto klubų industrijoje dirbančiais profesionalais.

„Svarbiausias uždavinys, kurį su komanda kėlėme, buvo esminis pokytis sporto klubų rinkoje. Vos tik pradėję rinkos analizę pajutome, kad komunikacija – ne tik vienoda ir perpildyta, joje esti ydingumo. Kaitos, reformos poreikį diktavo ir sporto klubo pavadinimas.

Gilindamiesi išsamiau supratome, kad žmonės pradeda ir meta sportą dėl tos pačios priežasties – pažado. Pradeda, nes jiems pažadama tai, kas nerealistiška, o meta, nes pažadas nėra išpildomas, iliuzijos ima varginti ir erzinti.

Siekėme kurti tokį prekės ženklą, kuris gebėtų kritiškai į tai pasižiūrėti ir kalbėdamas tiesą įkvėptų žmones sportuoti ne mėnesį ar pusmetį, o visą likusį gyvenimą”, – apie esminę įžvalgą pasakoja strategė, komunikacijos agentūros „Autoriai“ vadovė Giedrė Šileikytė.

Ignas Danisas sako, kad „Autorių“ pasiūlytas ir drauge gludintas strateginis ėjimas buvo rizikingas.

„Nežinojome, ar vartotojai norės girdėti tą tiesą. Kaip priims prekės ženklą, kuris sako, kad greitų rezultatų nebus, šokolado plytelę suvalgyti irgi gali, nieko dėl to nenutiks. Tarsi griautume visą reklamos industrijos tradicinį idealaus nerealistiško gyvenimo pamatą. Atsižvelgdami į pirminius rezultatus ir žmonių reakcijas galime teigti, kad ėjimas, nors ir buvo rizikingas, tačiau pasiteisino“, – pasakoja rinkodaros vadovas.

Įmonių grupė „Darnu Group“ į pirmąjį „Re.Formato“ tinklo sporto klubą investavo 1,7 milijono eurų.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją