Pastebėję šią problemą, Belgijos kūrybinės agentūros „Happiness“ atstovai sukūrė specialų pokalbių filtrą, perspėjantį kiekvieną kartą, kai tik yra paliečiama veido sritis. O taip nutinka, jų teigimu, vidutiniškai 23 kartus per valandą.

Agentūra sukūrė „Facetouchers“ filtrą Tarptautinei Raudonojo Kryžiaus ir Raudonojo Pusmėnulio draugijų federacijai (IFRC). Juo siekiama atkreipti dėmesį į tai, kad įprastai žmogus paliečia savo veidą maždaug kas 2,6 minutes, ir priversti pakeisti šį įprotį. Filtras yra prieinamas per „Snap Camera“ programėlę, praneša „Adweek“.

Filtras, veikiantis per „Zoom“, „Google Hangouts“, „Skype“ ir „Google Meet“ vaizdo konferencijas, iškart įspės kiekvieną kartą palietus veidą, o iššokančiuose pranešimuose bus rašoma: „Aš paliečiau veidą“, „Ir čia“, „Oi, ir vėl“, „Privalau. Nustoti. Liesti.“ ir „Prašau mane sustabdyti“.

„Neliesti savo veido nėra naujas įspėjimas. Tačiau jis nėra transliuojamas taip garsiai, kaip „likite namuose“, „išlaikykite atstumą“ ir „nusiplaukite rankas“, – teigė agentūra.