Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, naujienų portalą DELFI 2018 m. spalį kasdien vidutiniškai skaitė apie 534 tūkst. vartotojų, o tai yra 30 proc. daugiau nei antroje vietoje pagal šį rodiklį esantis portalas „15min.lt“, turėjęs apie 407 tūkst. kasdienių vartotojų. Trečioje vietoje esantis portalas „lrytas.lt“ spalį kasdien vidutiniškai pritraukė 297 tūkst. vartotojų, „tv3.lt“ – 195 tūkst. vartotojų.

Portalas DELFI išlieka lyderiu tiek vertinant bendrą lankomumą, tiek atskiras platformas: kompiuterius ir mobiliuosius su planšetėmis.

Spalį DELFI dienos auditorija mobiliuosiuose telefonuose pasiekė 399 tūkst. vartototojų, tai yra 29 proc. daugiau nei antroje vietoje pagal šį rodiklį esantis portalas „15min.lt“, turėjęs apie 309 tūkst. kasdienių vartotojų mobiliuosiuose telefonuose.

DELFI dienos auditorija kompiuteriuose spalį paaugo iki 229 tūkst. vartotojų. Portalą „15min.lt“ per kompiuterius spalį kasdien skaitė 149 tūkst. vartotojų, tai yra 53 proc. mažiau.

„Džiaugiamės, kad portalas DELFI išlieka užtikrintu lyderiu vertinant tiek dienos, tiek mėnesio auditoriją. Pastebime, kad prie šio augimo prisidėjo ir stiprėjanti DELFI TV: vis daugiau vartotojų renkasi žiūrėti DELFI TV laidas, iš kurių didžiausio susidomėjimo sulaukia „DELFI Dėmesio centre“ su Edmundu Jakilaičiu, „DELFI Diena su Arnu Mazėčiu“, taip pat LKL ir NBA tiesioginės transliacijos. Be to, populiarėja įdomiausių laidų ir straipsnių pagrindu parengtos tinklalaidės (ang. podcasts) „Klausyk DELFI“, kuriose DELFI naujienas galima ne tik skaityti, bet ir jų klausytis“, – sako DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.

„Taip pat matome, kad pasiteisino spalį prasidėjęs bendradarbiavimas su tarptautiniu naujienų portalu „Bloomberg“, leidžiantis pasiūlyti skaitytojams aukščiausios kokybės verslo naujienų turinį. Netrukus turėsime ir daugiau naujienų, kurias pristatysime DELFI skaitytojams“, – kalba V. Benokraitis.

DELFI grupei šiuo metu priklauso skaitomiausias kiekvieną dieną naujienu portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“. DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.