Šių metų „Social Media Fest“ tema „Let‘s WOW“ leis apžvelgti naujausių socialinių tinklų įrankių ir prekių ženklų komunikacijos galimybes, kai vartotoją vis sunkiau nustebinti, o dėl jo dėmesio tenka konkuruoti su geopolitinėmis ir energetinės krizės temomis, sako renginio organizatoriai.

„Planuojant 2022-ųjų metų komunikaciją joks verslas negalėjo numanyti, su kokiais iššūkiais teks susidurti šiemet – vos atsitiesus po pandemijos išbandymų, tapome Rusijos pradėto karo Ukrainoje liudininkais. Tai ne tik sudrebino prekių ženklų komunikaciją, bet ir tapo vertybiniu išbandymu – ką ir kaip turime daryti, kad pateisintume vartotojų lūkesčius. Šiandien pritraukti ir išlaikyti vartotojų dėmesį yra gerokai sunkiau, tad tiek verslo, tiek viešojo sektoriaus atstovai turi dėti kur kas daugiau pastangų, kad pasiektų visų taip norimo „wow“ efekto“, – komentuoja festivalio iniciatorės išmaniosios komunikacijos agentūros „Idea prima“ direktorius ir partneris Paulius Tamulionis.

Paulius Tamulionis

Pasak jo, atsižvelgiant į ankstesnių metų „Social Media Fest“ dalyvių pageidavimus, šių metų renginyje bus ne tik apžvelgta Lietuvos vartotojų socialinių tinklų statistika bei tyrimų ir technologijų bendrovės „Synopticom“ tyrimo apie socialinių tinklų vartojimo įpročius rezultatai – renginyje bus daug kalbama ir apie naujus socialinių tinklų įrankius bei galimybes.

Ko dar šiemet galime tikėtis socialinių tinklų platformose „Facebook“, „Instagram“, „Spotify“, „Reddit“ ir „Snapchat“, kodėl ir kaip auga „Twitter“ populiarumas bei kaip spręsti pastaruoju metu prekių ženklams kylančius iššūkius, tradiciškai vertingomis įžvalgomis pasidalins „Social Media Fest 2022“ turinio partneris, oficialus socialinių tinklų atstovas „Httpool Lietuva“.

„Socialiniai tinklai, jų funkcijos ir įrankiai nuolat atsinaujina, tad šiuo metu komunikacijos ir skaitmeninės rinkodaros specialistai turi ne tik spėti paskui vykstančius pokyčius, bet ir prisitaikyti prie būsimų tendencijų. Keičiantis socialiniams tinklams, kinta ir vartotojų įpročiai, tad vaikantys naujovių svarbu įsivertinti, ar neprarasime ir tikslinės auditorijos“, – teigia „Httpool Lietuva“ vadovas Šarūnas Sakalauskas.

Pasak „Social Media Fest 2022“ organizatorių, šiemet ir vėl bus galima pažvelgti į žinomų prekės ženklų bei valstybinio sektoriaus atstovų socialinių tinklų „virtuvę“ bei komunikacijos pavyzdžius, kaip skirtingos organizacijos naudojasi socialinių tinklų galimybėmis bei kokie sprendimai virto jų sėkmės istorijomis.

Savo patirtimi pasidalins ir ketvirtus metus iš eilės renginį moderuosiantis žurnalistas bei visuomenininkas Andrius Tapinas, kuris atskleis, kaip socialinių tinklų pagalba galima sutelkti žmones prasmingiems darbams – ne tik kovoti su Kremliaus propaganda, skleidžiant nepagražintą tiesą Rusijos gyventojams apie karą Ukrainoje, bet ir rinkti Ukrainai reikalingą paramą, organizuoti pagalbą karo pabėgėliams.

Po dvejų metų pertraukos „Social Media Fest 2022“ grįžta prie hibridinio renginio formato – pusės dienos konferencija vyks „Talent Garden Vilnius“, renginį taip pat bus galima stebėti tiesioginės transliacijos metu.