Iki interneto pagrindiniai kanalai buvo televizija, radijas, spauda, lauko ir tiesioginė reklama. Kanalų buvo nedaug, o ir jie nebuvo labai kompleksiški, tad rinkodaros vadovai galėjo neblogai išmanyti ir kiekvieno kanalo veikimą. Atsiradus internetui pradėjo daugėti ne tik duomenų, bet ir kompleksikos. Jei tik atsiradus „Facebook“ reklamai dar buvo skaitmeninės rinkodaros specialistų, kurie apsiimdavo efektyviai prižiūrėti tiek „Google AdWords“, tiek „Facebook“ reklamą, tai dabar galima išmanyti bendrus skirtingų platformų principus, bet norint tikrai efektyviai valdyti reklamą kiekviename kanale jau reikia specializacijos.

Be to, atsirado ir kiti kanalai, kurie reikalauja rinkodaros specialistų dėmesio: „LinkedIn“, „TikTok“, „Amazon“, reklama „Google Play“ ir „AppStore“, „Reddit“ ir kiti. Kiekvienas šių kanalų turi savo logiką ir savo algoritmą, kurį būtina perprasti. O kur dar nuolatiniai algoritmo atnaujinimai, kuriuos reikia sekti. Atsiranda ne tik poreikis išmanyti mechaniką reklamos kanale, bet turėti ir IT žinių norint įgyvendinti tam tikrus sprendimus.

Tai, kad daugumą kanalų galima suprasti tik iš esmės, bet be detalių, keičia ir rinkodaros vadovo darbą.