„Simonas bus atsakingas už rinkodaros strategiją, viešąją komunikaciją ir prekės ženklo augimą visose rinkose, kur veikia „Girteka Logistics“. Tikime, jog jo patirtis atneš kūrybišką požiūrį ir novatoriškų idėjų tampant akivaizdžiu pirmu pasirinkimu“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas generalinis direktorius Edvardas Liachovičius.

S. Bartkus turi daugiau nei 15 metų patirtį marketingo ir komunikacijos srityje. Pastaruoju metu daugiausia dirbo aviacijos sektoriaus veikloje, tokiose įmonėse kaip „Small Planet Airlines“, „Air Lituanica“ ir Vilniaus oro uoste, anksčiau užėmė marketingo vadovo pareigas įmonėje „Circle K“, septynerius metus užėmė Lietuvos marketingo asociacijos valdybos pirmininko pareigas.

„Mane žavi „Girteka Logistics“ pasiekimai ir ambicijos, todėl džiaugiuosi galėdamas prisijungti prie darnaus ir veržlaus kolektyvo, kur galėsiu prisidėti prie vieno didžiausių lietuviškų prekės ženklų Europoje kūrimo ir tęsti savo patirtį transporto srityje“, – sako S. Bartkus.

„Girteka Logistics“ yra didžiausia Europoje nuosavų vilkikų parką valdanti transporto įmonė, per metus pervežanti daugiau nei 730 000 pilnų krovinių. Įmonė išaugo nuo 600 vilkikų 2010 metais iki 8 000 vilkikų Europoje, Skandinavijoje ir NVS šalyse. Įmonėje dirba apie 18 000 darbuotojų.