Turime daug pinigų: investuojama ne tik į NT, akcijas, bet ir į influencerius
Apie kūrėjų ekonomikos iškilimą esu rašęs dar pavasarį. „Influencer Marketing Hub“ skaičiuoja, kad jau dabar kūrėjų ekonomika verta apie 100 mlrd. eurų. Industrija nemaža ir čia atsiranda įvairios paslaugos kūrėjams, pvz., įvairios finansinės paslaugos. Tačiau einama ir dar toliau.
Bendraujant su influenceriais ar kūrėjais pradedama elgtis pagal startuolių pasaulyje pasiteisinusius modelius. Geri kūrėjai dabartinėje ekonomikoje yra labai svarbūs ir į juos žiūrima ne tik per tiesioginę sukurto turinio vertę ar naudą. Į juos pradedama žvelgti ir kaip į investicinę galimybę. Kitaip tariant, galima investuoti į perspektyvius talentus, o, šiems tapus sėkmingais ir įtakingais, raškyti vienokius ar kitokius sėkmės vaisius.
Kūrėjams tai irgi galimybė – jie gali elgtis kaip startuoliai, parduoti savo viziją potencialiems investuotojams, gauti investicijų savo turinio vystymui bei vizijos įgyvendinimui ir taip greičiau pasiekti sėkmę.