Bankas su agentūra dirba nuo 2018 m., kai buvo sukurta dabartinė banko prekės ženklo strategija ir dizainas, o per pastaruosius kelerius metus partnerystę išplėtė ir į kitas sritis – nuo klientų tyrimų ir vartotojų patirties gerinimo iki skaitmeninių kanalų kūrimo ir ESG strategijos įgyvendinimo.
Šiaulių bankas atnaujintoje 2024 – 2029 metų strategijoje pranešė apie ketinimus keisti prekės ženklą bei pavadinimą, puoselėti glaudesnius santykius ir būti dar arčiau savo klientų. „Synthesis Consulting Group“ prisideda bankui rengiantis atnaujinti savo įvaizdį ir siekiant tapti pirmuoju pasirinkimu šalies bankų sektoriuje.
„Finansų sektorius šiuo metu išgyvena reikšmingas permainas – technologijos keičia klientų lūkesčius, o konkurencija su tradiciniais ir finansinių technologijų žaidėjais skatina ieškoti kūrybiškų ir efektyvių sprendimų.
Mūsų strateginių konsultantų pasirinkimas atspindi tarptautines tendencijas – apgalvotas, modernus įvaizdis tampa neatsiejama stipraus prekės ženklo dalimi. Norime ne tik prisitaikyti prie rinkos pokyčių, bet ir ją formuoti“, – sako Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos vadovė.

„Vienas pagrindinių mūsų uždavinių – padėti Šiaulių bankui transformuotis ir įgyti pranašumą lėtai besikeičiančiame šalies finansų sektoriuje, kuriame dominuoja tarptautinės bankų grupės. Prekės ženklo atnaujinimas – tai daugiau nei logotipo pakeitimas ar vizualinė transformacija. Tai – gilesnis, nuoseklus procesas, apimantis kultūros ir vertybių peržiūrą, santykių su vartotojais stiprinimą bei atnaujintą komunikacijos kalbą, kuri užtikrina ilgalaikį įsipareigojimą ir pasitikėjimą. Įsigiliname į organizacijos DNR – peržiūrime, kas daro prekės ženklą aktualų šiuolaikiniam klientui“, – teigia „Synthesis Consulting Group“ vadovas G. Užkuraitis.