„Headline“ Šiaulių bankui teiks korporatyvinės, prekės ženklo ir krizių prevencijos ir valdymo paslaugas, rūpinsis socialinės atsakomybės ir vidinės komunikacijos projektais, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Pasak Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktoriaus Pauliaus Pociaus, agentūros pasirinkimą lėmė ligšiolinė patirtis, finansų sektoriaus supratimas ir pasiūlytos komunikacijos įžvalgos dėl tolimesnės banko komunikacijos.

„Pernai sėkmingai pristatėme naują įvaizdžio strategiją, kuria siekiame parodyti, kad Šiaulių bankas yra arčiau kliento ir daug dėmesio skiria žmogiškajam ryšiui. Džiaugiamės, kad toliau stiprinti banko įvaizdį galėsime su esamais komunikacijos partneriais, kurie nuo pat naujojo įvaizdžio pradžios gyvena mūsų ritmu“, – teigė P. Pocius.

„Headline“ direktorius Jonas Blinstrubas pabrėžė, kad per pastaruosius keletą metų Šiaulių bankas įsitvirtino, kaip stiprus Lietuvos finansinių paslaugų rinkos dalyvis ir tapo realia alternatyva didiesiems bankams.

„Šiaulių bankas, pasitelkdamas kūrybišką komunikaciją, drąsiai pasako, kad skaitmeniniame amžiuje žmogiškumas yra vertybė. Bankas pabrėžia savo išskirtinumą – ne vien plėtoja skaitmeninius kanalus, bet ir daug dėmesio skiria kliento aptarnavimui banko skyriuje, pasitikėjimu pagrįstu ryšio su klientu kūrimui“, – teigė J. Blinstrubas.

Tarp pagrindinių „Headline“ klientų – „Audimas“, „Barbora“, Biodegalų asociacija, BENU vaistinių tinklas, „Deichmann“, „Fazer Lietuva“, „Galio Group“ „GlaxoSmithKline Lietuva“, „Ignitis“, Specialiųjų tyrimų tarnyba, „Švyturys-Utenos alus“.