„OPEN Agency“ į komunikacijos planavimą žvelgia plačiai ir netradiciškai, tai svarbu ne tik krizių akivaizdoje, bet ir tuomet, kai darbai vyksta įprastu tempu. Agentūros pozicija aiški ir reklamos investicijų valdymo bei skaitmeninių inovacijų, kurios neabejotinai yra ateitis, srityse“, – įžvelgtas partnerių stiprybes vardija Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius Pocius.

„Mano akimis, šis bankas visuomet buvo tas, kuris eina į priekį, taikydamas inovatyvius sprendimus, ir siekdamas žmogiškojo dialogo. Mes esame tokie patys, tad neabejoju, kad panašus profesinis braižas subrandins labai saldžių partnerystės vaisių“, – neabejoja „OPEN Agency“ vadovas Arūnas Kemežys.

Nors dabartinė situacija šalyje ir pasaulyje išbalansavo pagrindą po kojomis, A. Kemežys tiki, kad stabilumas grįš, į verslo sektorių taip pat. Pasak jo, komunikacija yra viena priemonių, kurios svarba vertinama ilgalaikėje perspektyvoje – šiandien iš pirmo žvilgsnio gana drąsūs ir nestandartiniai sprendimai atneš pamatuojamos grąžos rytoj.

„OPEN Agency“ rūpinasi žinomais Lietuvos ir užsienio prekių ženklų, tokių kaip prekybos tinklas „Iki“, „Perlas Network“, „Pigu.lt“ grupė Baltijos šalyse, „Carlsberg“ grupė, „Lego“ ir kt. media planavimu ir pirkimu, skaitmeninės komunikacijos sprendimais. Į Šiaulių banko kvietimą dalyvauti žiniasklaidos planavimo ir pirkimo konkurse atsiliepė 4 agentūros, anksčiau šią banko sritį kuravo agentūros „Media House“ komanda.