Šių metų ADCE festivalio tema – „Naujos eros prekės ženklų prototipų kūrimas“, ją pristatys žmonės ir prekių ženklai, nuolatos kuriantys prototipus, eksperimentuojantys ir siekiantys gerųjų pokyčių visame pasaulyje, rašoma pranešime žiniasklaidai. Festivalio kuratorius ir Graikijos vyriausybės kūrybos direktorius Steve Vranakis pabrėžia, kad šiuo metu prekių ženklai demonstruoja precedento neturinčią lyderystę visuose aplinkos ir visuomenės aspektuose – jų vaidmuo pereina nuo tik prekių pardavimo prie teigiamo poveikio kūrimo per patį prekės ženklą ir jį vystantį verslą.

Sąmoningo verslo ateitis

Kūrybiškumas su sąžine – tai pagrindinė tema, kurią palies Festivalio pranešėjai.

„Norime pristatyti žmones, kurie yra šio judėjimo priešakyje, ir užtikrinti, kad mūsų industrija būtų žinoma ir įsimenama dėl mūsų idėjų bei teigiamo poveikio kultūrai, visuomenei, ekonomikai, aplinkai ir geresnės ateities visiems“, – apibendrina S. Vranakis.

Pagrindiniai Festivalio pranešėjai reprezentuoja įvairias organizacijas bei šalis. Alex Bec, Hudson Bec Group generalinis direktorius ir įkūrėjas skaitys pranešimą apie kūrybiškumą leidyboje, Dr. Rebecca Swift, Getty Images vyresnioji direktorė bei globalių kūrybinių įžvalgų vadovė, apžvelgs komercinės vizualizacijos evoliuciją, nagrinėdama kaip pasikeitė autentiškumo prasmė. Ian Grais, Rethink Canada įkūrėjas ir nacionalinis kūrybos direktorius, kalbės apie tai, kaip norint sukurti geriausią kūrinį svarbu sutelkti dėmesį į žmones, prieš sutelkiant dėmesį į produktą ar pelną.

Tarp pranešėjų – lietuvis produkto dizaineris Jonas Lekevičius

Šiemet net trylika pranešimų skaitys ir Europos įvairovės vertę industrijoje sieks atskleisti kūrybinių industrijų garsenybės iš skirtingų šalių ADCE klubų. Vienas iš pranešėjų – lietuvis produkto dizaineris Jonas Lekevičius.

Jonas Lekevičius yra produktų dizaineris, šiuo metu dirbantis su daugeliu Silicio slėnyje ir Lietuvoje įsikūrusių startuolių. Jonas sukūrė daugiau nei 30 programėlių, kurias naudoja „Apple“ ir „Google“, taip pat dirbo su daugeliu pasaulinių ir vietinių kompanijų, įskaitant „Coca-Cola“, „Vinted“, „Hitachi“ ir „Barclays“. Be sąsajų dizaino, Jonas žinomas dėl eksperimentų su daugeliu pažangiausių technologijų, dirbtiniu intelektu, robotais, virtualia ir papildytąja realybe, procedūrine grafika, muzikos kūrimu. Vienas iš sėkmingiausių jo projektų yra „Loop“ žaidimas, turintis daugiau nei 50 milijonų vartotojų visame pasaulyje.

J. Lekevičius Festivalyje skaitys pranešimą tema „Dirbtinio intelekto ir dizainerio bendradarbiavimas“ ir ves kūrybines dirbtuves apie dizaino kūrimą su dirbtiniu intelektu. Jų metu J. Lekevičius parodys įrankius, galinčius padėti automatizuoti nuobodžias užduotis, kurti naujas kūrybines idėjas, įvertinti dizaino našumą. Pasak J. Lekevičiaus, prieš dirbtiniam intelektui pakeičiant dizainerius, jis gali jiems padėti, suteikti idėjų, naujų kūrybinių įrankių ir netgi kritikuoti jų darbą naudojant didelius duomenų kiekius.

Daugiau apie festivalį skaitykite čia. Bilietus į ADCE festivalį galite įsigyti paspaudę šią nuorodą.

Apie Europos meno vadovų klubą (angl. Art Directors Club of Europe)

ADCE tiki, jog sudėtingas problemas galėsime spręsti tik tuomet, jei būsime įvairialypė, bendradarbiaujanti Europos kūrybinė bendruomenė. ADCE – tai platforma, kurioje ši bendruomenė vienijasi, siekdama bendrauti, skatinti, tyrinėti, švęsti kūrybiškumą kaip daugialypį požiūrį. ADCE organizacija ugdo, įkvepia, keičiasi žiniomis bei patirtimi, pasitelkdama Europos kūrybiškumo įvairovę.

ADCE yra ne pelno siekianti asociacija, kurios pagrindinė būstinė įsikūrusi Barselonoje. Ją sudaro 23 profesionalūs grafinio dizaino ir reklamos klubai bei asociacijos iš 22 Europos šalių: Austrijos, Kipro, Kroatijos, Čekijos, Estijos, Suomijos, Vokietijos, Gruzijos, Islandijos, Airijos, Italijos, Latvijos, Lietuvos, Portugalijos, Rusijos, Rumunijos, Slovakijos, Slovėnijos, Ispanijos, Šveicarijos, Jungtinės Karalystės ir Ukrainos.

Įkurta 1990 metais, ADCE siekia puoselėti grafinio dizaino ir reklamos kūrybiškumą Europos mastu. Asociacija atstovauja daugiau nei 5000 šios srities profesionalų ir suteikia viešumo galimybes geriausiems skirtingų šalių kūrėjų darbams.