Kuriate naują internetinę svetainę savo verslui. Investuojate didelius pinigus į dizaino, programavimo bei turinio kūrimo darbus. Rezultatas – išvaizdi, turiniu pripildyta ir visų kolegų giriama internetinė svetainė. Tačiau pamiršta pagalvoti, apie optimizavimą paieškos sistemoms (angl. search engine optimisation (SEO)). Nuo didelių strategijų ir metinių planų grįžkime į skaitmeninės rinkodaros pradžią, konkrečiai į SEO pagrindus, kurie dažnai yra vienas iš faktorių, lemiančių konkurencinį pranašumą. Kur svarbu investuoti laiko, kuriant naują svetainę, arba prie ko turėtumėte sugrįžti, jei ją jau turite?

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360
evolvery