Turi produktą, kurį nori parduoti – susiplanuoji būsimas rinkodaros priemones pagal savo biudžetą, išsikeli tikslus ir stebi, kaip sekasi juos įgyvendinti. Tokia būdavo daugeliui įprasta rinkodaros abėcėlė, kuri diktuodavo ir darbų planą. Tačiau skaitmeninės rinkodaros atstovai sako ne – taip dirbti gal ir patogu, bet neefektyvu. O gyvenant neapibrėžtumo sąlygomis, ar dėl pandemijos, ar dėl šalia vykstančio karo, net ir turintiems fizinius verslus tampa nebeįmanoma planuoti biudžetą ilgesniam laikotarpiui. Tad kaip išmokti dirbti kitaip? Laidoje „Marketingas 360“ Giedrius Juozapavičius ir Gediminas Galkauskas apie tai kalbėjosi su „Surfshark“ rinkodaros vadovu Regimantu Urbanu.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360