• Delfi
  • Horoskopai
  • Kalendorius
  • Paieška
  • Pranešti naujieną
  • LT
  • EN
  • RU
  • Kontaktai
  • Reklama
Delfi M360 Delfi M360
  • Naujausios
  • Eksperto žvilgsnis
  • Reklama
  • Medijos
  • Video
  • Prenumeruoti
  • Profilis Prenumeratos Sutikimai Išsaugoti Pranešimai Atsijungti
  • M360
  • Naujausios

Senos taisyklės nebeveikia: rinkodaros vadovai pratinasi dirbti nežinodami biudžeto

 
  • D+ nariams
  • Prenumeruoti   
Parengė Jūratė Žuolytė
M360
Regimantas Urbanas, Giedrius Juozapavičius, Gediminas Galkauskas
Regimantas Urbanas, Giedrius Juozapavičius, Gediminas Galkauskas
FOTO: DELFI / Karolina Pansevič

Turi produktą, kurį nori parduoti – susiplanuoji būsimas rinkodaros priemones pagal savo biudžetą, išsikeli tikslus ir stebi, kaip sekasi juos įgyvendinti. Tokia būdavo daugeliui įprasta rinkodaros abėcėlė, kuri diktuodavo ir darbų planą. Tačiau skaitmeninės rinkodaros atstovai sako ne – taip dirbti gal ir patogu, bet neefektyvu. O gyvenant neapibrėžtumo sąlygomis, ar dėl pandemijos, ar dėl šalia vykstančio karo, net ir turintiems fizinius verslus tampa nebeįmanoma planuoti biudžetą ilgesniam laikotarpiui. Tad kaip išmokti dirbti kitaip? Laidoje „Marketingas 360“ Giedrius Juozapavičius ir Gediminas Galkauskas apie tai kalbėjosi su „Surfshark“ rinkodaros vadovu Regimantu Urbanu.

Šaltinis
Temos
M360
  • Gediminas Galkauskas
  • Giedrius Juozapavičius
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją
Delfi
Dalintis
Nuomonės
  • Reklama
  • Kontaktai
  • Prenumerata
  • Naudojimosi taisyklės
  • Karjera
  • Privatumo politika
  • © 2023 UAB DELFI
  • info@delfi.lt