Dažniausiai finansinių paslaugų reklamos vilioja nauju automobiliu, nauju būstu ar kitais svajonių gyvenimo atributais, tačiau šioje reklaminėje kampanijoje pagrindinis dėmesys skiriamas atsakingam skolinimuisi ir kritiškam mąstymui.

„Gyvename perteklinės informacijos laikais, tačiau kritiškas požiūris ir informacijos atsirinkimas tampa vis didesniu iššūkiu. „Savy“ nuo pat savo susikūrimo skatino pokyčius visuomenės mąstysenoje ir finansiniuose įpročiuose, nes buvome pirmieji, kurie suteikė galimybę žmonėms skolintis iš kitų žmonių daug lankstesnėmis ir geresnėmis sąlygomis nei iš kitų finansinių institucijų“, – pasakojo Dainius Motiečius, tarpusavio skolinimo platformos „Savy“ marketingo vadovas.

Patraukliai perteikti giluminę „Savy“ prekės ženklo žinutę patikėta ilgamečiams komunikacijos partneriams – agentūrai „Black Florence“.

„Žavimės „Savy“, kurie eina prieš srovę ir renkasi prasmingą pozicionavimą, pragmatinius verslo tikslus suderindami su socialine atsakomybe. Kai žinai, kokios tavo vertybės, belieka tai įpakuoti į lengvai „perskaitomas“ istorijas. Naujieji klipai kviečia nebūti patikliems, mąstyti savo galva ir nusiplėšti kaukes, kurias suinteresuotos šalys žmonėms kartais bando primesti“, – teigia Jaunius Petraitis, vienas iš „Black Florence“ įkūrėjų.

Gamybinę reklaminės kampanijos „Mąstyk savo galva“ dalį išpildė audiovizualinė agentūra „Wide Wings“.