Daugiau nei 60 tūkst. sekėjų feisbuke. „Tai yra mano kasdienybė ir darbas“, – nusijuokia pramogų pasaulio ryklys, komunikacijos agentūros vadovas ir aštrialiežuvis Saugirdas Vaitulionis, pasirodysiantis socialinių tinklų festivalyje „Herojai 2017“.

Saugirdas atvirauja: prieš 10 metų susikūręs feisbuko paskyrą jis neturėjo nė menkiausios minties, kad jo sekėjų skaičius taip stipriai išaugs.

„Laiku spėjau įlipti į reikiamą traukinį. Ilgą laiką mano feisbuko paskyra buvo privati. Svarsčiau, ar noriu, kad žmonės viską apie mane žinotų, tačiau supratau, kad neturiu, ko slėpti. Be to, juk pats nusprendi, ką pasakoti, o ko ne“, – sako Saugirdas.

Auga sekėjų skaičius – auga atsakomybė

Jeigu Saugirdui reikėtų apibūdinti savo feisbuko paskyrą, ko gero, tam geriausiai tiktų žodis „chaotiškas“.

„Vieną dieną mano profilyje gali vyrauti ramybė, tačiau kitą dieną jis gali tapti karo lauku. Kartais esu griežtesnis ir piktesnis, o kartais – velniškai malonus arba klaikiai nuobodus – žmogiška. Visa tai priklauso nuo mano nuotaikos ir įvykių pasaulyje. Būnu savimi, galbūt tai ir lemia sekėjų skaičiaus augimą“, –

Ilgametę žurnalisto patirtį turintis komunikacijos specialistas Saugirdas yra įsitikinęs, kad augant sekėjų skaičiui, auga ir atsakomybė prieš juos.

„Kai socialiniuose tinkluose tave ima sekti 10 tūkst., imi suprasti, kad tavo sekėjų armija yra pakankamai didelė ir negali šnekėti bet ko, juk tavo žodžiai daro įtaką. Jeigu yra gvildenama aštresnė tema, kelis kartus pasvarstau, ar aš tikrai esu teisus. Kita vertus, normalu, kad galiu pasisakyti ir šiek tiek „aštriau“, juk bendrauju ne tik su sekėjais, tačiau ir su bičiuliais. Kita vertus, aš ir neprivalau visiems patikti“, – teigia S. Vaitulionis.

Tačiau ar dažnai sugalvojus parašyti vieną ar kitą mintį feisbuke tenka jos atsisakyti?

„Aš negalvoju, ar mano pasidalinta informacija kažkam bus naudinga ar nenaudinga. Ko gero, mano sėkmės paslaptis socialiniuose tinkluose yra buvimas savimi. Dabar labai madinga virtualiame pasaulyje užsidėti kaukę ir kažką vaidinti: kelti tik tam tikras nuotraukas, šnekėti tik tam tikromis temomis, tačiau aš niekada neapsimetinėjau ir nevaidinau geresnio ar blogesnio, nei esu. Visada sakiau ir sakysiu, ką galvoju“, – rėžia Saugirdas.

Populiarumas kaina – įdomus turinys

Apie tai, kaip išpopuliarėti socialiniuose tinkluose, kokį turinį labiausiai vertina vartotojai bus diskutuojame ir socialinių medijų festivalyje „Herojai 2017“. Tačiau S. Vaitulionis įsitikinęs, kad populiarumo kriterijus yra vienas.

„Jeigu į rankas pasiimame knygą, kuri yra mums neįdomi, mes jos neskaitome. Taip pat yra ir su socialiniais tinklais. Žmonės domina tik įdomus turinys. Dalindamasis įrašais feisbuke laikausi dviejų taisyklių. Pirmoji – negalima „postinti“, kai tave valdo emocijos, geriau įkvėpti ir iškvėpti ir dar kartą gerai pagalvoti. Antroji – nesidalinti įrašais po dvyliktos valandos nakties arba po vakarėlio“, – nusišypso S. Vaitulionis.

Lapkričio 18 d. Menų fabrike „Loftas“ vyksiančiame socialinės medijos festivalyje „Herojai 2017“ apie populiarumo kainą, gyvenimą internete ir tai, kokių klaidų nekartoti kalbėsis ir pasakos daugybė lietuviško interneto žvaigždžių, tarp kurių Mykolas Kleck, Ričardas Savukynas, Rimvydas Valatka ar Algis Ramanauskas-Greitai. Muzikinę festivalio nuotaiką kurs „Beatrich“ ir „Colours of Bubbles“ pasirodymai.

M360