Kavinių ir restoranų rinkodara remiasi lankytojų jausmais. Jūsų specialūs pasiūlymai skatina išbandyti naujus patiekalus. Jūs bendraujate su klientais socialiniuose tinkluose, siekiant jų išskirtinio dėmesio. Jūs norite, kad lankytojai jaustųsi laukiami, kai tik įžengia į vidų. Ką siūlo mobili rinkodara, kad jūsų kavinė taptų mėgstamiausia apsilankymo vieta?

Atsakymas, atrodytų, akivaizdus – reikia mobilios aplikacijos. Tačiau kokios? Galite pasirinkti iš jau esančių lojalumo programų „apps’ų“, kurie vienija daug įmonių ir siūlo bendrą platformą. Arba sukurti savo aplikaciją. Pirmu atveju vartotojai registruosis visos platformos, bet ne jūsų kavinės vardu, kas sudarys papildomą konkurenciją. Kitu atveju, tai bus skirta tik jūsų įmonei ir pritaikyta būtent jūsų pasirinktai lojalumo programos struktūrai. Taigi, teks rinktis tarp išskirtinumo konkurentų atžvilgiu, aplikacijos kainos ir aktyvavimo terminų.

Bet kuri programėlė privalo turėti:

– kavinės logotipą ir prekės ženklą,
– personalizuotų lojalumo programos pasiūlymų sistemą,
– patiekalų užsakymo funkciją,
– pranešimų sistemą,
– bazinę klientų analitiką.

Nepamirškite, kad tinkamai paruošta mobili aplikacija yra ypač reikšmingas rinkodaros įrankis jūsų kavinės lankytojų lojalumui skatinti.

5 būdai, kaip programėlė gali sustiprinti jūsų ryšį su klientais

Vienkartiniai pasiūlymai skubos jausmui paskatinti. Mobilių aplikacijų pagalba galite stebėti, kada paskutinį kartą klientai lankėsi pas jus ir išnaudoti tai kviečiant juos vėl. Pavyzdžiui, praėjus 30 dienų po paskutinio vizito, išsiųsti per programėlę asmeninę žinutę su vienkartiniu pasiūlymu nuolaidai arba dovanai.

Sukurkite skubos jausmą, nustatykite terminą, iki kada galioja pasiūlymas. Žinutė turi skambėti asmeniškai: priminkite, kad pasiilgote lankytojų ir laukiate jų sugrįžtant. Kreipkitės vardu – tai padidins tikimybę apsilankyti pas jus vėl.

Tiesioginiai pranešimai, skatinantys sugrįžti dar kartą. Mobilių aplikacijų pagalba matote, kurie klientai reaguoja į jūsų siunčiamas žinutes. Tai puiki galimybė komunikuoti su ištikimiausiais lankytojais. Skaitmeninėje rinkodaroje paplitusi „septynių žinučių“ taisyklė – vartotojas turi „užfiksuoti“ (pamatyti arba išgirsti) reklamos užsakovo žinutę mažiausiai 7 kartus prieš priimdamas sprendimą įsigyti reklamuojamą produktą arba paslaugą. Ne atsitiktinai įvairių socialinės žiniasklaidos platformų nustatymai suteikia galimybę verslams kreiptis į jos sekėjus iki 7 kartų per dieną. Tai gali būti turinio dalijimasis, tiesioginė komunikacija ar skelbimų rodymas suinteresuotiems vartotojams. SHIFT agentūros atliktas tyrimas patvirtino, kad 82% apklausos dalyvių skaito visas SMS ar kitas mobilias žinutes.

Atlyginimas už rekomendaciją naujų klientų pritraukimui. Pasiūlykite persiuntimo kodo („referral code“) funkciją draugui. Atsilyginkite savo klientui, jei jis atvedė naują programėlėje prisiregistravusį vartotoją. Persiuntimo kodai leidžia greitai ir efektyviai įdarbinti jūsų klientus verslo plėtrai. Tai efektyvus rinkodaros įrankis, nes jo pagalba potencialūs vartotojai gauna patarimus iš savo artimųjų žmonių rato. Nielsen kompanijos tyrimas parodė, kad 92% vartotojų pasitiki savo draugų ir šeimos narių rekomendacijomis labiau nei reklama.

Užsakymų pateikimas programėlės pagalba. Trūksta darbuotojų, staiga padidėjo lankytojų srautas, reikia parodyti, kad taupote jų laiką? Visą tai gali išspręsti „išmanusis meniu“ su QR kodu. Suteikite inovatyvios kavinės įspūdį, žmonėms tai patiks. Be to, jūs žinote, ką reiškia ilgai laukti padavėjo.. Tik įsitikinkite, kad virtuvės komanda susitvarkys su užsakymų srautu (tačiau čia jau malonus rūpestis!).

Kaip išpopuliarinti programėlę lankytojams

Po to, kai jau sukūrėte ir paleidote veikti kavinės aplikaciją, svarbu, kad visi lankytojai apie ją sužinotų ir įsimintų. Žemiau keletas esminių patarimų:

1. Registracija kavinėje: praneškite apie mobilią aplikaciją meniu sąraše, ant stalo paviršiaus, atsiskaitymo čekiuose ar bet kurioje matomoje vietoje. Panaudokite QR kodus, kad lankytojams nereikėtų suvedinėti įmonės internetinio adresu rankiniu būdu.

2. Kavinės interneto puslapis:
nuoroda į programėlę jos parsisiuntimui turėtų būti lengvai pasiekiama iš jūsų interneto puslapio.

3. Socialinės žiniasklaidos profilis:
pridėkite nuorodą į mobilią aplikaciją savo „Facebook“ ar Instagram paskyroje bei sukurkite trumpus motyvuojančius straipsnius apie tai, kaip lankytojai gali gauti iš to naudos.

4. Elektroninių laiškų siuntimas: jei turite klientų elektroninio pašto adresus, išsiųskite laišką, skatinantį atsisiųsti programėlę kartu su jos nuoroda.

5. Personalas: jūsų darbuotojai yra geriausi kavinės ambasadoriai. Jie turėtų pranešti visiems lankytojams apie aplikaciją ir pavyzdžiais akcentuoti jos naudą.

6. Stimulas registracijai: visi mėgsta gerus pasiūlymus, todėl galbūt verta suteikti vienkartinę nuolaidą iškart po programėlės atsisiuntimo?

Covid-19 pandemijos sąlygomis mobiliosios aplikacijos panaudojimas yra vienas iš efektyviausių ir lengviausių būdų „prisijaukinti“ klientus. Programėlės pagalba galite išnaudoti visas komunikacines priemones, kad lankytojai patirtų kuo geresnius įspūdžius. O to juk ir siekiame – laimingų klientų ir pelningo verslo!

M360