Vienas iš KTU darbuotojų, dr. Ainius Lašas, savo feisbuko paskyroje pasidalijo kitų KTU kolegų persiųsta nuotrauka, kurioje matyti stendas su provokuojančiu, Vilnius Tech užsakytu, užrašu: „Ar tikrai nori keturis metus praleisti Kaune?“. Negana to, komentatoriai pasidalijo dar viena nuotrauka, kurioje matomame stende buvo tokie žodžiai: „Ar tikrai esi ten, kur turi būti?“.

„Delfi“ susisiekė su įrašo autoriumi Ainiumi Lašu, kuris sakė, kad turbūt kiekvienas turi teisę reklamuotis, kaip jiems priimtiniau.

„Šis atvejis man tiesiog kelia šypseną, kaip aš savo feisbuko komentare sakiau, „mano kaimas geresnis negu kitas kaimas“. Šiuo atveju gal užduokime dar tokį klausimą – ar verta mokytis ketverius metus Lietuvoje? Ką čia tada apskritai Lietuvoje veikti?“.

Pasak jo, kiekvienas sprendžia pagal save kaip reklamuotis ir pašnekovas dėl to nekelia problemų.

„Bet aš reaguoju taip, kad jeigu vienintelė pridėtinė vertė šiuo atveju yra miestas, tai ji yra tokia labai nedidelė. Matyt, važiuoji ne tik gyventi, bet pirmiausia važiuoji studijuoti ir nori kažką išmokti. Aišku, kad čia žaidžiama tais pačiais sentimentais, labai senomis istorijomis, kad Kaunas yra laikinoji sostinė, jo ambicijos, žaidžia dėl to paties krepšinio „Žalgiris“ ir „Lietuvos rytas“ ir t. t.

Tai ta konkurencija tarp Kauno ir Vilniaus yra nuolatinė ir turi labai ilgą istoriją. (…) Reklama atlieka savo funkciją, provokuoja, tik galima provokuoti atgal ir klausti, ar be Vilniaus VGTU (dab. Vilnius Tech – „Delfi“) turi kažkokių kitų pridėtinių verčių? Aišku, su šypsena“.

KTU Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Šarūnas Bulota komentavo, kad džiugu, jog kolegos iš sostinės technikos universiteto mato tokią didelę grėsmę, kad būsimieji studentai renkasi studijas Kaune, o ne Vilniuje, ir imasi tokių desperatiškų veiksmų bandydami paveikti šias tendencijas.

„Šiuos rinkodarinius veiksmus vertiname kaip KTU ir kitų Kauno aukštųjų mokyklų gero darbo įvertinimą, o sparčiai besivystantis Kaunas tampa vis stipresniu traukos centru stojantiesiems.
Tai, matyt, ir gąsdina VGTU, todėl atsakymas į kolegų reklaminiuose stenduose keliamus klausimus yra labai paprastas ir aiškus: „Taip“.

Atsiprašė dėl gramatinės klaidos

Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VILNIUS TECH) Viešosios komunikacijos vadovė Ilma Cikanaitė teigė, kad atsinaujinantis Vilniaus Gedimino technikos universitetas (VILNIUS TECH) dar pernai metų rudenį mokslo metus pradėjo su nauju prekės ženklu – VILNIUS TECH.

„Mūsų bendruomenę išskirianti savybė – drąsa kurti, eksperimentuoti, atrasti sprendimus. Mes mokomės, dirbame ir kuriame ne tik tam, kad būtume pasiruošę atliepti šiandienos poreikius, bet ir siekdami įgūdžių, žinių ir savybių, leidžiančių atsakyti į rytojaus klausimus. Rytojaus iššūkiai mums tokie pat svarbūs, kaip ir šiandienos.

Pradėjome priėmimų reklaminę kampaniją ir jauno žmogaus retoriškai klausiame „Ar esi ten, kur turi būti?“, „Ar tikrai nori ketverius metus praleisti Kaune?“, „Ar tikrai nori ketverius metus praleisti Šiauliuose“?, „Kam studijuoti praeitį, jei gali studijuoti ateitį“ ir t. t. Tai žaismingas ir drąsesnis būdas patraukti jaunosios auditorijos dėmesį, paskatinti juos pamąstyti ir pakviesti studijuoti VILNIUS TECH. Reklaminė kampanija neneigia, ji klausia“, - tvirtino ji.

Atstovės teigimu, būti pastebėtiems jaunos auditorijos karantino sąlygomis yra itin sudėtinga, todėl jie dirbo su laisvai samdomais reklamos profesionalais ir kartu ieškojo atsakymų, kaip šiuos jaunus žmones pasiekti ir užtikrinti, kad jie sužinotų apie mūsų universitetą ir jo siūlomas galimybes. „Panašu, kad savo tikslą pasiekėme. Glaudžiai bendradarbiaujame su kitais universitetais: tiek atliekant mokslinius tyrimus, tiek studijų procesų gerinime. Ši reklaminė kampanija nėra nukreipta prieš kažką.

Kviečiame studijuoti VILNIUS TECH iš visos Lietuvos, tad mūsų universiteto reklama yra daugelyje Lietuvos miestų. Taip kviečiame jauną, savo ateities kelią besirenkančią asmenybę rinktis VILNIUS TECH.“

Pasak I. Cilkanaitės, lauko reklamos vietas rinkosi pasikonsultavę su specialistais, siekdami reklamuotis ten, kur yra didžiausias jaunimo srautas, t. y. centre ar judriose miestų gatvėse.

„Kauno atveju Kauno technologijos universitetas (KTU), kaip ir Vytauto Didžiojo universitetas (VDU) yra miesto centre, tad nenuostabu, jog reklama galimai matoma prie vieno ar kito universiteto.

Reklamuotis prie kitų mokslo įstaigų – nėra naujiena, tai jau įprasta praktika. Šiuo metu prie Vilniaus universiteto (VU) stovi Mykolo Riomerio universiteto (MRU) reklama, prieš kelis metus KTU reklaminiai stendai stovėjo prie VILNIUS TECH, VU ir kitų mokslo įstaigų. Reklamos pavyzdžiai ČIA. Apgailestaujame, kad viename iš stendų įsivėlė gramatinė klaida. Ją kuo skubiau išsitaisysime.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (93)