Lietuviai geriausiai pasirodė viešojo sektoriaus kategorijoje. Pirmą vietą joje laimėjo agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“, antrą - „Vipcommunications”. Rėmimo kategorijoje trečiąją vietą laimėjo „CSC Baltic”. Agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ taip pat laimėjo trečią vietą ryšių su klientais kategorijoje. Agentūrai „Bosanova" trečios vietos apdovanojimas atiteko viešųjų reikalų kategorijoje.

Šiemet iš 15 lietuvių pateiktų paraiškų komisija atrinko 6 agentūrų ir 1 savarankiškai dalyvaujančios IT bendrovės „CSC Baltic” projektus. Didžiausia sėkmė lydėjo Estijos agentūras, nes iš pirminių 11 paraiškų į finalinį etapą pakliuvo net 8. Latviai tradiciškai Rygoje vykstančiame konkurse dalyvavo gausiausiai. Į finalinį etapą pateko 41 paraiška iš 107 teiktų.

Didžiausia kova „Mi:t&links. Baltic Communication Awards 2017“ konkurse vyko tarp integruotos komunikacijos, renginių komunikacijos, ryšių su klientais, skaitmeninės komunikacijos ir vidinės komunikacijos kategorijų. Integruotos komunikacijos kategorijoje, kuri dar vadinama vyraujančia tendencija, šiemet varžėsi 19 projektų, iš kurių į finalą pateko 4.

Lietuvių projektai, anot organizatorių, varžėsi „kamikadzių” kategorijose, t.y. tose, kur vyko didžiausia konkurencija. Iš 4 Lietuvos paraiškų, Ryšių su klientais kategorijoje finale atsidūrė agentūros „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ kampanija „Audi Q2 pristatymas Lietuvos rinkai”. Ta pati agentūra įsiveržė į finalinį etapą ir sudėtingiausioje integruotos komunikacijos kategorijoje su projektu „Depozito sistemos pristatymas: grąžinti verta”. Čia iš 19 paraiškų į finalą tepateko 4. Viešojo sektoriaus kategorijoje dalyvavo ir trečiasis „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ projektas - VU komunikacijos kampanija „Belaukiant Nobelio“.

„Vipcommunications” agentūra savo darbus pristatė viešojo sektoriaus „2016 metų LVŽS rinkimų į Seimą politinė kampanija” ir krizių komunikacijos „Krizė Šiaulių universitete” kategorijose. Viešųjų reikalų (angl. public affairs) kategorijoje finaliniame etape varžėsi komunikacijos agentūros „Bosanova“ projektas „Lemiamas šuolis - visuomeninė akcija siekianti įvesti Sodros mokesčių lubas“.

Tarptautinė informacinių technologijų kompanija „CSC Baltic” - vienintelė, kuri šiems tarptautiniams apdovanojimams savo projektą teikė savarankiškai. Pasak bendrovės komunikacijos vadovės Skandinavijos ir Baltijos šalims Ingridos Bartkienės, jie stengiasi dalyvauti reikšminguose mūsų rinkose konkursuose, o šiemet pristatė rėmimo projektą „Hacker games”, vykdytą kartu su „Startup Lithuania”.

7 ryšių su visuomene ir komunikacijos kategorijos liko be lietuviškų paraiškų: renginių komunikacija (iš viso 16 paraiškų), skaitmeninė komunikacija (14 paraiškų), socialinė atsakomybė ir tarptautinė komunikacija (po 8 paraiškas), korporatyvinė komunikacija (7 paraiškos), mažo biudžeto kampanija (5 paraiškos).

Lietuvai šių metų „Mi:t&links. Baltic Communication Awards 2017” renginyje atstovavo ir 4 komisijos nariai: Inga Mališauskaitė, Tomas Nemūra, Jurgita Ribinskaitė- Glatzer, Justas Nugaras, net trys iš jų priklauso Lietuvos ryšių su visuomene sąjungai (LRVS).

Rygoje vykstantis komunikacijos konkursas ir konferencija sulaukia gana mažo Lietuvos komunikacijos agentūrų ar savarankiškai dalyvaujančių bendrovių dėmesio. Apdovanojimuose vyrauja tam tikras regioniškumas: Rygoje vykstančiuose apdovanojimuose aktyviausiai dalyvauja latviai, o lietuvių kompanijos laukia tradicinio, gegužės pradžioje vykstančio Lietuvos komunikacijos metinio renginio „PR Impact“, kuris šiemet Vilniuje planuojamas gegužės 5 d.