Prekių ženklai ir produktai skaičių kalba. Vilionės nuolaidomis ir specialiais pasiūlymais lojaliausiems. Papildomi prizai. Asortimento plotis. Smagi apsipirkimo atmosfera. Kainos konkurencingumas ir pristatymo sparta. Dėmesys ne tik kanceliarijai, bet ir rūpestis mokyklinukų mityba. Šmaikštūs šūkiai reklamose. Tradiciniai ir elektroninės komercijos tinklai stengiasi perjungti vartotoją iš atostogų režimo, primindami apie ne už kalnų laukiančią naują pradžią. Kokios vartotojo elgsenos tikisi prekybininkai ir ko apie jų naudojamus triukus verčiau neužmiršti klientui?

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360